#1 Skrevet Mai 1, 2007 Soltaket på min 02 A4 oppfører seg litt rart, når jeg tar det opp i vippe stilling så går det igjen når det sjøl vil, noen ganger går det bare ned i halv stilling. Noen ganger må jeg trykke mange ganger for og få den opp i posisjon,men så går det ned igjen av seg selv. Noen her som ha vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2007 micro bryterne kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 micro bryterne kanskje? mulig det ja, får vel svinge innom på møller og høre, er dette noe man kan finne ut med vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 Soltaket på min 02 A4 oppfører seg litt rart, når jeg tar det opp i vippe stilling så går det igjen når det sjøl vil, noen ganger går det bare ned i halv stilling. Noen ganger må jeg trykke mange ganger for og få den opp i posisjon,men så går det ned igjen av seg selv. Noen her som ha vært borti lignende? Hadde samme problem på min, bare å bytte bryteren, koster rundt 700 kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 Hadde samme problem på min, bare å bytte bryteren, koster rundt 700 kroner. Ok da får jeg prøve det, takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...