Nord-Trøndelag: Meråker, noe å finne på der?

Anbefalte innlegg

Skal til Meråker i helgen som kommer nå, og lurer på om det er noe tøft å finne på der?

Skal være der fra fredag til søndag på et slags kurs, men blir vel mye fritid også tenker jeg.

Er det noen steder man bør dra til?

Hvor er det fint å råne osv? : smil :

Skulle gjerne fått visst litt om dette, slik at man kan være litt forberedt : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal du på kurs? Jeg var der nylig på kurs gjennom jobben, da var vi på Teveltunet. Der var det kursing på dagen, og litt aktiviteter som ATV-kjøring, luftgevær osv. på kvelden. Og mat og en del dram til slutt ;)

Det er jo kort vei til Sverige, så man kan jo alltids smugle litt : rock :

Ellers har jeg lite kjennskap til Meråker : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på denne plassen:

http://www.xitement.no/

Sverige-tur er allerede planlagt ja, snus vettu : smil :

Bare synd man ikke har passert 20 enda, byebye Sysbolaget : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, da er en helg i Meråker vel overstått.

Oss tilreisende folket skapte skikkelig liv på pub`en oppe i lia der, er visst sjelden det har vært så mange der før fikk jeg høre.

Må si jeg er litt skuffet over rånerne, var ikke så mange av de.

Men kan nå ramse opp noen biler jeg så hvertfall:

Grønn Golf 4 og blå Bora, begge disse var det jenter som kjørte tror jeg.

Sølvgrå Bora med styling og svarte felger.

To stykk sølvgrå Passat 3B Variant med litt styling og diverse.

En stykk blå Passat 3B Variant med svarte lexuslykter bak.

Så hvis noen var i Meråker i helgen og så en hvit Camry som drev og kjørte rundt, så var det nok jeg som kjørte den : smil : : smil :

Var faktisk plass til 8 passasjerer i den også :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du tar feil jeg Kenti. Var nok Boraen til Cecy han så. Og min er nok den sølvfarga. Lurte på hvorfor det var noen i hvit camry som hilste ja. Var sikkert deg det da Knut?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ikke på Boran til Cecy i farta jeg vettu:P:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på hvorfor det var noen i hvit camry som hilste ja. Var sikkert deg det da Knut?:P

Jepp var nok meg ja, hilste på de fleste vi : vinke :

Målet var å være mest mulig harry og skape oppmerksomhet, håper vi klarte det da :o

Blant annet drev vi på et par timer og kjørte 30-40 i 70 sonen mellom Esso og Fagerlia Kro, vi ble faktisk syklet forbi av en også : haha :

Din bil Kent som er sølvgrå og lakket alle lister, flyttet ned skiltet foran, 3BG-look baklykter osv?

Så deg et par ganger tror jeg, pleier du å stå parkert ved Gudå industriområde også?

Så ut som din når vi kjørte forbi der : klø :

Ang den Bora`n jeg spottet så var den blå og temmelig orginal, hadde Bora og TDI merke bakpå.

På fredag hadde den vinterfelger men lørdag var det kommet på 18" tenker jeg, mener det var en jente som kjørte den :rolleye:

PS! jeg ekke så sveisblind att jeg ikke ser forskjell på Bora og Bolf altså : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp var nok meg ja, hilste på de fleste vi : vinke :

Målet var å være mest mulig harry og skape oppmerksomhet, håper vi klarte det da :o

Blant annet drev vi på et par timer og kjørte 30-40 i 70 sonen mellom Esso og Fagerlia Kro, vi ble faktisk syklet forbi av en også : haha :

Din bil Kent som er sølvgrå og lakket alle lister, flyttet ned skiltet foran, 3BG-look baklykter osv?

Så deg et par ganger tror jeg, pleier du å stå parkert ved Gudå industriområde også?

Så ut som din når vi kjørte forbi der : klø :

Ang den Bora`n jeg spottet så var den blå og temmelig orginal, hadde Bora og TDI merke bakpå.

På fredag hadde den vinterfelger men lørdag var det kommet på 18" tenker jeg, mener det var en jente som kjørte den :rolleye:

PS! jeg ekke så sveisblind att jeg ikke ser forskjell på Bora og Bolf altså : flau :

Hehe, råning i Meråker da ja..Kanskje vi skulle fått til et treff et sted i meråker med VACN, og ordnet skikkelig liv oppi her en gang:p

Den boran dere så som er blå, er Cecilia sin ja. 18"sommer, senk og sota ruter på den. Og så er det en jente som eier den grønne golfen. Har vel også 17/18", senk og sota ruter. Og i tillegg er det en jente som har kjøpt den Bolf/Bastarden som ble bygget av en her i klubben.

Kan vel svare for Kenti og si det var hans Passat som sto på Gudå ja. jobber der han:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok 3BG Baklykter ja... skal skifte di ut med nye (De jeg har er spruket og treker fukt)

Stemmer også at min bil står ute ved Natre....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Marius som drev og pratet med de fyrene i Hilux`n ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det. Blå ganske ny Hilux ja?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det. Blå ganske ny Hilux ja?

Jo var ganske ny ja, så fet ut òg :)

Er det stort VAG miljø oppe i bygda eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert meg du så med den andre Passaten. ;-) Så en hvit Camry som var ute å råna flere ganger. Hehe...

Men er ikke det feil merke?? ;-) Hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo var ganske ny ja, så fet ut òg :)

Er det stort VAG miljø oppe i bygda eller?

Jepp, var nok den ja. Er litt innpå 2000 tallet model et sted. Med 33" Artic Truck styling/heving/hjul.

Er da litt VAG miljø her ja, mange som har blitt smittet av meg..hehe.

Kan vel telle 3stk passa, to stykk bora, to stykk golf 4 og 2 stk Audi 100 og 1 stk audi 80, som jeg kan komme på i farten. Dette er da blandt "rånerene" da så klart. Er bilder av mange av de på hjemmesiden min, og skal få lagt ut de resterende ganske snart:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert meg du så med den andre Passaten. ;-) Så en hvit Camry som var ute å råna flere ganger. Hehe...

Men er ikke det feil merke?? ;-) Hehe...

Du som stod på Shell et par ganger eller?

Samt på den fredagen i 13-14 tida, stod du og prata med Cecilie, var det det hun het, i den blå Bora`n nede ved Esso?

Jeg kjørte rundt dere og vi stilte oss like bortenfor, så ut som dere lo litt av oss, og vi lo vel litt av oss selv også :P

Vi drev da og kjørte litt rundt da vettu : smil :

Joa, er vel feil merke ja, men er ikke min bil heller da.

Bare en bil en kompis av meg låner mens hans egen BMW blir fikset.

Var nå helt grei å kjøre camryen også, behagelig med automat, men ingen VAG seff : rolleyes

Jepp, var nok den ja. Er litt innpå 2000 tallet model et sted. Med 33" Artic Truck styling/heving/hjul.

Er da litt VAG miljø her ja, mange som har blitt smittet av meg..hehe.

Kan vel telle 3stk passa, to stykk bora, to stykk golf 4 og 2 stk Audi 100 og 1 stk audi 80, som jeg kan komme på i farten. Dette er da blandt "rånerene" da så klart. Er bilder av mange av de på hjemmesiden min, og skal få lagt ut de resterende ganske snart:)

Ja du har jo hatt noen Audi`er ser jeg, og det er bra :)

Mener jeg så en urS4 avant som raca rundt også, han hadde sølvgitter i frontfangeren bl.a.

Meen gutta; Syns dere må gjøre en innsats for å få disse jentene inn på forumet også!

Vi gjorde en innsats og "plaget" dem litt, men det tror jeg de bare syns var moro :o

Liker å få oppmerksomhet jentene vettu :rolleye:

Meen gutta; Syns dere må gjøre en innsats for å få disse jentene inn på forumet også!

Vi gjorde en innsats og "plaget" dem litt, men det tror jeg de bare syns var moro : smil :

Liker å få oppmerksomhet jentene :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så en urS4 avant som raca rundt også, han hadde sølvgitter i frontfangeren bl.a.

Det var nok en vanlig audi 100 avant 2.0E med diverse styling. Men han kjører som om det er en s4:p

Vi gjorde en innsats og "plaget" dem litt, men det tror jeg de bare syns var moro :o

Liker å få oppmerksomhet jentene vettu :rolleye:

Jepp, holder allerede på å mase:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenke jeg kunne slenge ut et par bilder som Rune Henrik har tatt av div vag i Meråker:P

Ser noen av bilene du så her tenker jeg:)

merker1.jpg

merker2.jpg

merker3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har vi sorten ja ;)

Hvor er bildene tatt?

Mistenker at det nederste bildet er tatt på vestsiden av Shell :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har vi sorten ja ;)

Hvor er bildene tatt?

Mistenker at det nederste bildet er tatt på vestsiden av Shell :o

Bilde nr.1: er tatt mellom Esso og Sissels (gatekjøkkenet).

Bilde nr.2: er tatt uttafor Coop Prix'en.

Bilde nr.3: er tatt på vestsiden av Shell. (den faste råneplassen) :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok en vanlig audi 100 avant 2.0E med diverse styling. Men han kjører som om det er en s4:p

Hmm, hvis jeg ikke tar helt feil så har han som eier den før eid en sølvgrå Volvo 240 Tic og en svart Golf 3 diesel : rolleyes

Bilde nr.1: er tatt mellom Esso og Sissels (gatekjøkkenet).

Bilde nr.2: er tatt uttafor Coop Prix'en.

Bilde nr.3: er tatt på vestsiden av Shell. (den faste råneplassen) :rolleye:

Nå kjenner jeg meg litt mer igjen ja :o

Fin rånerunde det, starte ved Esso og smyge seg oppover og forbi Shell, rundt svingen og over brua i sakte fart, forbi Prix`n og bortom VGS en tur og snu der (mens man titter etter smårips :o ) og kjøre litt tilbake, rett frem i krysset ved prix`n og ta til venstre inn på prix, stå der i noen minutter med dunk-dunk på anlegget for så å fortsette tilbake igjen over brua : rock :

Hmm, tror nesten jeg ble litt påvirket av det oppholdet jeg hadde oppe hos dere jeg : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hvis jeg ikke tar helt feil så har han som eier den før eid en sølvgrå Volvo 240 Tic og en svart Golf 3 diesel : rolleyes

Jepp, han har hatt d. :-) Kjenner du han? Heite Rune han å. ;)

Nå kjenner jeg meg litt mer igjen ja :o

Fin rånerunde det, starte ved Esso og smyge seg oppover og forbi Shell, rundt svingen og over brua i sakte fart, forbi Prix`n og bortom VGS en tur og snu der (mens man titter etter smårips :o ) og kjøre litt tilbake, rett frem i krysset ved prix`n og ta til venstre inn på prix, stå der i noen minutter med dunk-dunk på anlegget for så å fortsette tilbake igjen over brua : rock :

Hmm, tror nesten jeg ble litt påvirket av det oppholdet jeg hadde oppe hos dere jeg : klø :

E vi så lettpåvirkelig i Meråker altså. ;-) Hehe... Bygda e jo itj så stor så vi må jo ta den runden som fall mæst naturlig inn. ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner og kjenner, det hadde vel vært og tatt litt hardt i : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.