#1 Skrevet Mai 1, 2007 Strammeren til registerreima på bilen min gikk i filler. Er det noen som kan svare meg på om det betyr fullt ventil-havari osv. eller om Rs2 har en av de motorene som overlever røket registerreim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2007 disse klapper ventiler er ikke altid det er like ille.. men er nok noen skjeve ventiler.. ca ti vil jeg tippe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2008 skjedde det samme med s2`n i dag.... er det bare ventiler som går eller kan det være mer? skal bli moro å skru opp å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2008 hva er egentlig sjansen for at denne ryker? Er den noe de sjekker på service? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2008 Vanskelig å kontrollere strammeren uten større inngrep. Så dette må man be om skal bli gjort. Heldigvis ikke så altfor ofte det skjer, men kjedelige greier. Ikke morsomt å finne ny topp å sette på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2008 Been there... Det går ikke bra. Vil tippe 10 eksosventiler hvis du er heldig. God anleding til å overhale toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2008 hatt opp toppen i dag, var 10 kroka innsugsventiler gitt.. noen som har noe tips om hvor man kan få taki ventiler til en grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2008 hatt opp toppen i dag, var 10 kroka innsugsventiler gitt.. noen som har noe tips om hvor man kan få taki ventiler til en grei pris? Jeg kjøpte 10ventiler og slipesett på motorteknikk i oslo da kilen i kamdrevet mitt røyk.. var lagervare for noen mnd siden iallefall.. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2008 Er forresten samme ventiler som massevis av 16v-motorer og 32v V8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2008 Vet ikke hva slikt koster her til lands jeg, men hos Autohaus AZ (som jeg blir større og større fan av for hver bestilling:D) koster 32mm innsugsventiler $14,79 pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2008 Er forresten samme ventiler som massevis av 16v-motorer og 32v V8. Er de like som på 16v altså? trodde disse var nitrittbehandla(eller hva det nå heter) som på g60 jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2008 Hva måtte du gi der Jan Brede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2008 Er de like som på 16v altså? trodde disse var nitrittbehandla(eller hva det nå heter) som på g60 jeg... Søkte på delenummeret nå, og det er likt på alle 20v sugemotor, 20v turbo, 1.8 16v og 32v V8. Nummer 027 109 601 C. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 10, 2008 Jeg ville sett på ventiler fra Supertech. Nitritt behandlet, og med tynnere ventilstammer: http://www.nolimitmotorsport.com/supertech/ Har disse i oversize str (41/34) i Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 11, 2008 Hva måtte du gi der Jan Brede? veeel.. nå er hukommelsen min NOE preget av altzeimer.. men mener det var ca 2800.- for slipesett og 10 eksosventiler... Dette var til 3B, men er vel likt på alle 20vt. Nå skal det vel nevnes at jeg har BRA rabatt der Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 11, 2008 Bytter dere løftere samtidig på de ventila som har klappa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 11, 2008 Bytter dere løftere samtidig på de ventila som har klappa? Jeg gjorde ikke det.. og har ingen antydning til tikk etter ras. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 11, 2008 nei da får vi prøve de gamle og se... spørs om skulle prøve å bestille ventiler fra Autohaus AZ, må jo være billig,men hvordan gå fram for å bestille. har ikke peiling på å bestille fra utlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 11, 2008 Har ikke sjekket pris noen annen sted jeg... måtte ha deler der og da. Mener ventilene kosta 195pr stk -rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 13, 2008 hva burde man velge som shipping på autohaus a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 13, 2008 det rimeligste... aldri tatt mer enn en liten uke alikevel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 13, 2008 hehe, hva er det rimeligste a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 13, 2008 Hva med styringene i toppen? Når jeg raset 1,8t for 8år siden gikk 12ventiler og der måtte de bytte styringene samtidig med ventilene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 15, 2008 må man slipe sete når man setter inn nye ventiler? styringene så bra ut, så tror ikke disse må byttes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 15, 2008 Må vel ikke slipe seter,men skal det bli 100% bør du jo få gjordt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...