#1 Skrevet Mai 1, 2007 Har noen hatt problemer med å få dratt soltaket helt tilbake, så det er helt åpent? Det vil gå i luftestilling, men når jeg skal ha den helt ned, låser den seg. Når taket først slepper seg litt ned for å så gli bakover, butter det i noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2007 har ikke hatt det problemet men mitt vipper seg opp i løftestilling sånn helt uten videre, blir ikke klok på det der jeg,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2007 har ikke hatt det problemet men mitt vipper seg opp i løftestilling sånn helt uten videre, blir ikke klok på det der jeg,, Dette kommer med 99% sikkerhet av at det er dårlig kontakt i selve vribryteren i taket. Demonter mekanismen og rens opp skikkelig med noe elektro rens og problemet bør forsvinne . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2007 Fikk problemer med takluka i fjor høst på min B5. Den gikk greit bakover, men ville ikke gå fremover igjen. Kjekk opplevelse på høsten, når regnet høljer ned.... Det viste seg å være slitasje på gliderene som gjorde at luka kilte seg på vei fremover. Kjøpte fire nye glidere på Møller, og etter det har den fungert som den skal. Delene var ikke så dyre (i overkant av tusenlappen), men det er litt styr å skifte. Måtte ned med taktrekket og ut med hele takluke-kassetten, deretter plukke hele leamikken i småbiter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 høres ut som at det tar litt tid ja, er stygg lyd når jeg åpner det i luftestilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...