Anbefalte innlegg

hei

jeg hadde av slangen inn til innsuget i går og på kanten (der alu og gummi møtes) lå det en liten olje dråpe, er dette bare fra oljeåndinga eller er noe riv røskende gærnt :confused:

forresten en 1,8T

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har vell en sliten turbo kansje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske naturlig at det kommer litt olje fra returen på åndinga og fra turboen, så er nok ikke noe gale her, hadde det rent olje ut så...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter oilcatch tank , mye drit \ damp \ olje som kommer fra veivhus vent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter oilcatch tank , mye drit \ damp \ olje som kommer fra veivhus vent.

Hva skjer hvis man bare blender røret som går ved siden av toppen og inn på Induction slangen da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer hvis man bare blender røret som går ved siden av toppen og inn på Induction slangen da? : klø :

eh.. altså tetter veivhusventilasjonen ... ja i hverste fall popper tetteringene på motor ut..altså ikke bra.. menne på 1.8t.. har du en ventil som står under innsuget tilkoplet veihuset hvis du tetter røret vil avlufinga til veivhuset gå rett inn i innsugsmanifoiln. Jeg kappet røret og laget en overgang.og røret gikk ut i en slange som gikk til catchtanken på catchtanket hadde jeg et mini filter.Altså olje blir igjen i tanken luftdampen\gassene forsvinner rett ut i det fri :) ikke bra :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske naturlig at det kommer litt olje fra returen på åndinga og fra turboen, så er nok ikke noe gale her, hadde det rent olje ut så...

ja det lå bare en liten dråpe i åpningen der, kjente med fingrene inni slangen og det var ikkeno olje der, så da regner jeg med at det er bra :)

takk for svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har og litt olje i innsugsslangene!

tror det meste kommer fra veivhusventilasjonen:)

forhåpentligvis: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det lå bare en liten dråpe i åpningen der, kjente med fingrene inni slangen og det var ikkeno olje der, så da regner jeg med at det er bra :)

takk for svar ;)

Ta av slangen som går i fra IC og opp till innsuget dit helt du,så kommer det nok litt mer enn en dråpe. ;) Var kun en dråpe inni innsuget mitt også men kom 1/2 dl olje når jeg tok av slangen helt. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kommer denne oljen fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av slangen som går i fra IC og opp till innsuget dit helt du,så kommer det nok litt mer enn en dråpe. ;) Var kun en dråpe inni innsuget mitt også men kom 1/2 dl olje når jeg tok av slangen helt. :D

hehe ja trur jeg må det ble litt nysgjerrigpå hva som skjuler seg nedi der jeg nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja trur jeg må det nå :) ble litt spent på om ic er bitt oljekjøler som bifunksjon nå :P

: haha : Hehe,ja du sier noe. :D Skal demont den og vaske den SKIKKELIG innvendig/utvendig nå når den nye frontfangeren skal på. :) Tror ikke det er skadelig for og si det sånn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.