#1 Skrevet Juli 27, 2004 Fant et litt greit "program" på nettet http://www.goodyear-tuning.de/goodyear-tuning/html/gtp_online.html litt dårlige bilder men, du får en viss peiling.. Forresten noen som kan gi meg et tips hvilke felger jeg skal handle?kriteriene er 17" felg med mest mulig kant!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2004 ingfen dum side. griet å alle de flste felgen samlet på et sted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2004 men fant ikke ut at man kunne regulere størrelsen på felgene, kjedlig med 15" på audi'n:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2004 drit bra side da !!!! bilen min (audi 100 S4 sedan) var omtrent lik med TSW Venom felgene som på ordentlig !!! kult !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2004 Arnt kjetil: Trykk på felgen bericht ....16 zoll, 17 zoll, .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2004 Finner en akkurat likedan version på superdekk.no, bare at den er på norsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2004 men jeg kan ikke finne så mange felg merker som på den tyske .... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2004 Regner med at superdekk.no ikke skaffer alle da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Eirik Birkeland Fant et litt greit "program" på nettet http://www.goodyear-tuning.de/goodyear-tuning/html/gtp_online.html litt dårlige bilder men, du får en viss peiling.. Forresten noen som kan gi meg et tips hvilke felger jeg skal handle?kriteriene er 17" felg med mest mulig kant!! jeg har 10" brock b1 bak å 8,5 framm.. 5*112 d da! utrolig pent jaffal.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2004 Hva passer bra på en Golf 3...? Noen ideer..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...