#1 Skrevet Mai 2, 2007 Ref. tråden om treff i Halden i år og mitt svar der.. Så langt har vi valgt å droppe mai treff pga tid og kapasitet fra oss i styret. Vi så da for oss å satse på august isteden, og håper dette løser seg. Så langt er kun 18-19 august ledig, dessverre kræsjer dette med treffet til gutta i Bergen, men vi får se hva vi velger å gjøre. Dette er ENESTE ledige helg på Fredriksten i august, så det er ikke så mange andre alternativ. Dersom vi skal dra igang treff i år så må vi først av alt vite om det er ønske for det, tross dobbelt opp denne helga ( Eikås, Bergen ) ? Om så er, så trenger vi hjelp! Vi trenger hjelp fra medlemmer i planlegging og gjennomføring og vi trenger folk til å hjelpe til på, under og etter treffet. De to forrige årene har vært veldig bra og når ting først har vært i boks har ting mer eller mindre sklidd av seg selv, med et par skjær i sjøen, men alt i alt har det vært to gode treff føler vi. Hvis du/dere er intr. i å stille med litt hjelp, ta mer enn gjerne kontakt med meg så kan vi begynne litt planlegging! Selv er jeg ikke sikker på hvor mye jeg får deltatt, men jeg skal iallefall være med i planlegging etc, men på selve treffet er det noe usikkert for min del. Spørsmål etc kan dere også komme med på lokallagstreffet nå på søndag, hvis dere leser dette innen det da.... Håper på litt positiv og konstruktiv tilbakemelding her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2007 Jeg er iallefall interesert i å komme på treff i halden! Ådrar nok heller til halden enn til bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2007 Jeg er iallefall interesert i å komme på treff i halden! Ådrar nok heller til halden enn til bergen Samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 Me 3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2007 Spørsmålet er da hvor mange som er intr. i å være med å arrangere det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2007 kan sikkert bistå med noe om det skulle være behov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...