#1 Skrevet Mai 2, 2007 Eg sko apsolutt hatt det på ventoen min men eg begynner å lure på om det finst.Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2007 Eg sko apsolutt hatt det på ventoen min men eg begynner å lure på om det finst.Noen som vet? Jepp Toyo har i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2007 dekkonline.com har dette. PROXES T1-R 205/35 ZR18 81Y RF med felgbeskyttelseslist Sommerdekk Testresultat TyreTest.com (english) Vi levererer bare dekket. Dersom det finnes en felg på bildet, er det bare for å illustrere. Søk dekkmonteringsverksted Via oss Kun 1175,30 NOK Inklusiv mva og transport innen Norge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2007 Eg sko apsolutt hatt det på ventoen min men eg begynner å lure på om det finst.Noen som vet? Vet det fins 215,35,18 går det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2007 Takkar for svar guttar:) Eg har vert innom flere dekksjapper å alle sa att det ikke fantes 205 35 18. men då vett eg att det fins. flott! då blir det kansje muligt å senke ventoen litt mer lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2007 Blir vel litt billigere med 3-4 runder svart elektrotape på hver felg? 205/35-18 blir ikke mye gummi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2007 Blir vel litt billigere med 3-4 runder svart elektrotape på hver felg? 205/35-18 blir ikke mye gummi... hehe du har heilt rett i det men eg har ikke så mange andre muligheter. skal eg ha lav bil med 18" så må kjørekomforten ofres: rolleyes eg er fullt klar over att det ikke blir mye gummi igjen på dekket. lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2007 Takkar for svar guttar:) Eg har vert innom flere dekksjapper å alle sa att det ikke fantes 205 35 18. men då vett eg att det fins. flott! då blir det kansje muligt å senke ventoen litt mer lasse da er det kanskje på tide og finne ei annen dekksjappe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2007 Takkar for svar guttar:) Eg har vert innom flere dekksjapper å alle sa att det ikke fantes 205 35 18. men då vett eg att det fins. flott! då blir det kansje muligt å senke ventoen litt mer lasse Her står det i lista til Toyo i hvertfall: http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m4b103s0p0 Godt valg å velge 205/35 18 foran 215/35 18 på Vento fordi sistnevnte i hvertfall gir problemer med subbing med 60mm senk. BF Goodrich har 225/30 18 også, men det er ikke mye lavere enn 205/35 og jeg tror nok bredden der gir deg problemer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...