#1 Skrevet Mai 2, 2007 Hei folkens, lurer på om noen av dere vet om man får godkjent bilen med air kit på eu godkjenning?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2007 Aldri opplevd å ikke få godkjent, men jeg har aldri godkjent på en trafikkstasjon heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2007 Air Kit som i Airride/luftfjæring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 jeg lurer på om det er noen som er plaget med luftfjæring ? noe man må ta høyde for å bli plaget med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 Jeg fikk det for meg at det var snakk om luftinntak jeg da, var det ikke det har jeg ingen formening . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2007 Air Kit som i Airride/luftfjæring ? ja som i luft fjæring:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...