Hjelp! Problem med lambda bytte..

Anbefalte innlegg

Bytta lambda i dag, merka ingen forskjell, : bh : bortsett fra at bilen er litt lettere å kjøre i gang med...

Har ikke kjørt så langt etter jeg bytta, så bensinforbruket veit jeg ikke om har endra seg, men den fjusker like mye, veeeldig dårlig gassrespons...: bråk :

Hender det at den skal "kjøres inn" altså at den ikke funker som den skal før etter at man har kjørt litt?

Den kosta 1750,- og den slo ut som feil på vag-com for 2 mnd siden, håper ikke det er bortkasta...

Håper på noen gode svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta lambda i dag, merka ingen forskjell, : bh : bortsett fra at bilen er litt lettere å kjøre i gang med...

Har ikke kjørt så langt etter jeg bytta, så bensinforbruket veit jeg ikke om har endra seg, men den fjusker like mye, veeeldig dårlig gassrespons...: bråk :

Hender det at den skal "kjøres inn" altså at den ikke funker som den skal før etter at man har kjørt litt?

Den kosta 1750,- og den slo ut som feil på vag-com for 2 mnd siden, håper ikke det er bortkasta...

Håper på noen gode svar.

Har du sjekket at det ikke er ledningsbrudd noen steder på vei til lamda føleren ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er luftmassemåler LMM og motortempgiver G-62 forsøkt skiftet? Hender også at gasspjeldhuset/gasspjeldet på disse soter veldig ( samles mye møkk der ) og må rengjøres skikkelig + grunninnstilles med diagnoseapparat på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et gasspjeldhus her, kan rense det og bytte det mot det som sitter i bilen nå, men har noen mulighet til å grunninstille det for meg på mandagstreffet på lørenskog neste mandag?

G-62 feilmelding slo ut på vag-com den også.

den er ikke byttet, men hva må isåfall byttes på den?

Bare en liten "plugg" under kontakta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.