#26 Skrevet Mai 9, 2007 Den sørger for at hovedfjæra ikke ligger å skrangler rundt når du senker, jo lengre ned du skrur jo mindre press blir det jo på fjæra. HEHE... bilen veier like mye hele tiden, så tror nok ikke det;) Den fjæra er der for at hovedfjæra ikke skal komme ut av posisjon og lage problemer når du jekker opp bilen. Skulle du være uheldig å komme over en "jeg så den ikke" fartsdump uten den hjelpefjæra, kan du risikere at hovedfjæra hopper ut av posisjon, og denne kan også ødelegge dekket. Er et vanlig spm at Gewinde'r tar borti breie felger. Løsning: Behold hjelpefjæra og kjøp 4 stk TÜV godkjente spacere av 5 eller 10mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 9, 2007 Løsning: Behold hjelpefjæra og kjøp 4 stk TÜV godkjente spacere av 5 eller 10mm. thank u.. hvem selger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 9, 2007 "alt" går... men om du har noe håp om å få det godkjent så MÅ den lille fjæra være der... Som Frode sier lenger opp her, så har den mest sannsynlig en funksjon til fikk jetta`n godkjent for noen dager siden uten den fjæra eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 10, 2007 De fleste tuning og styligsjapper skal ha dette, ikke sikkert de har det på lager da. Ring jan på autopower! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...