Anbefalte innlegg

er det noen som veit hvordan jeg skal ta av plastikken på sidene baki ved setet. har prøvd litt men er liv redd for å rive sund noe. dette er da på en s3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du mener sidetrekkene bak er jeg nesten sikker på at disse bare er klipset, men du får sikkert fler svar på spørsmålet ditt om du endrer emnetittel til en litt mer informativ en mtp. det du faktisk lurer på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sidene bak er kun klipset ja ;) Men enkelte plasser er klipsen kun limet fast så får du plass til å klemme klipsen med en tang når du får løsnet litt er det klart å foretrekke : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sidene bak er kun klipset ja ;) Men enkelte plasser er klipsen kun limet fast så får du plass til å klemme klipsen med en tang når du får løsnet litt er det klart å foretrekke : ja :

oki får prøve litt igjen da. veit liksom ikke helt hvordan jeg skal ta tak og dra heller. dårlig erfaring med flastik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.