#1 Skrevet Mai 2, 2007 Stort verksted med oppdelte plasser i trivelig miljø Ikke min men lillebror sin.. 92884402 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2007 Verkstedet ligger et sted jeg ikke husker ikke navnet på.. Bortafor majorstua sånn litt mot holmenkollen. Det er stort og lyst og blir delt av mange vag-entusiaster her på forumet. Det er ikke min plass, ikke min kontrakt og heller ikke jeg som avgjør hvem som får leie For info ring/sms det nr i innlegg oppe. Ikke pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2007 Røa fikk jeg beskjed om nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 i sørkedalen ligger det litt lengre inn en røa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 hvor mye er måndtes leia på? og hvem er det som trekker seg ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2007 Er 1000kr pr person, Penga må være inne konto før den 1.ste hver måned. edit: Er Håvard som trekker seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2007 BUMP:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2007 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2007 er denne fylt? er det folk fra skedsmo som skrur her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2007 Verkstedet er for tiden fyllt opp. er 3fra Oslo og 3fra Skedsmo som har plasser der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2007 uff si ifra hvis det blir noe ledig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...