KW Inox v1 hos NBS, noen billigere?

Anbefalte innlegg

må skifte dempere på bilen i løpet av sommeren, så tenkte å slenge på justerbart og ser de har inox v1 til snaut 10000,- hos nbs..

ca 14 dagers leveringstid.

noen som vet om billigere steder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye er tysk moms?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye er tysk moms?

Hm,22-23% mener jeg. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke tyske momsen 16% ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må skifte dempere på bilen i løpet av sommeren, så tenkte å slenge på justerbart og ser de har inox v1 til snaut 10000,- hos nbs..

ca 14 dagers leveringstid.

noen som vet om billigere steder?

quality autoimport

Får gode priser gjennom klubben der, skillte seg iallfall med endel 1000lapper i forskjell til nbs når jeg hørte på KW...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke tyske momsen 16% ?

googla litt og fant 16%. så tipper du har rett da =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettet: 19% nå ja. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke den tyske momsen satt opp til 19% 1.januar 2007? Eller hsuker jeg veldig feil? Var Uansett 16% tideligere og AMP-tuning kan virkelig anbefales hva angår pris/kommunikasjon/levering:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer på ca 8500 + frakt om jeg ikke har regna helt feil. er ikke sikker på hva frakta er men. en tusenlapp kanskje? pluss tollgebyr 150 kr.

det er så og si prisen til nbs da :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildeler er vel tollfritt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, kun moms

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tollgebyret er bare 150kr ca. så det utgjør ikke så mye uansett. venter på pris fra quality autoimport også=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

protrim.no selger billig har jeg hørt i etterkant etter at jeg kjøpte mitt sett.. men er meget fornøyd mer servicen på NBS jeg da.. Men kan fort være penger og spare

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så har du 2 års garanti på greiene når de er kjøpt på Liertoppen. Skal det lønne seg fra tyskland, så må en kjøpe i tyskland og ta med seg hjem sjøl. virker som det billigste. Er vel det Die aller vaerste her drevet med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, garantien betyr en del =) protrim skulle ha 10050kr faktisk. så får se hva QA kan tilby :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, garantien betyr en del =) protrim skulle ha 10050kr faktisk. så får se hva QA kan tilby :)

Fant du ut hva Quality autoimport skulle ha (kw var 1)? Får ikke tak i dem jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.