Noen med erfaring på senkesett fra ebay? Golf 1

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe ett senkesett fra ebay til golfen min. Noen som har noen erfaring fra noen gode? bør senke enten 40/40, 60/60 eller justerbart. Tenkte å betale en plass mellom 2-3000 for det. Har funnet noen til den prisklassen men usikker på kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte Formel-K justerbart senkesett ifra ebay.de og begge framfjærene knakk etter ca 5000 km.: rolleyes

ga ca 2800 ( slapp moms)

 

107_0799.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv kjøpt 5 sett med billig senk fra Tyskland, hvorav ett slik gewinde som mannen over. kjørte dette problemløst i 1 år og 35000km. ikke et problem i verden.

Handlet 60/40 til en Golf 1, og dette kom på 1600kr levert på døren. Det som var å utsette på settet var at fjærene var i mykeste laget bak.

Til Polo som jeg også har handlet har problemet vært at fjærene har vært aaaaltfor myke. Men dette gjelder da 80/60 sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen hjertelig for svar! da blir det nok bestilling snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett som er helt likt det til vmaxx.. Samme nummer på demperne/fjerene.. Kosta 3200 inkl frakt uten moms.. Funker fett.. Laaavt, men litt mykt bak synes jeg når bilen er senket mye..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.