#1 Skrevet Mai 2, 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe ett senkesett fra ebay til golfen min. Noen som har noen erfaring fra noen gode? bør senke enten 40/40, 60/60 eller justerbart. Tenkte å betale en plass mellom 2-3000 for det. Har funnet noen til den prisklassen men usikker på kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2007 jeg kjøpte Formel-K justerbart senkesett ifra ebay.de og begge framfjærene knakk etter ca 5000 km. ga ca 2800 ( slapp moms) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2007 Har selv kjøpt 5 sett med billig senk fra Tyskland, hvorav ett slik gewinde som mannen over. kjørte dette problemløst i 1 år og 35000km. ikke et problem i verden. Handlet 60/40 til en Golf 1, og dette kom på 1600kr levert på døren. Det som var å utsette på settet var at fjærene var i mykeste laget bak. Til Polo som jeg også har handlet har problemet vært at fjærene har vært aaaaltfor myke. Men dette gjelder da 80/60 sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2007 Tusen hjertelig for svar! da blir det nok bestilling snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 Jeg har et sett som er helt likt det til vmaxx.. Samme nummer på demperne/fjerene.. Kosta 3200 inkl frakt uten moms.. Funker fett.. Laaavt, men litt mykt bak synes jeg når bilen er senket mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2007 Ok.. Tenker jeg går for noe slikt jeg: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&sspagename=ADME%3AL%3ARTQ%3AUS%3A1&viewitem=&item=150117514338&rd=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...