forskjell på bremsetilkoblingene på syncro bakstillingen, cl og rallye, why?

Anbefalte innlegg

rallye bakstillinga

hvorfor er det kun 1 plass for slange inn fra masteren på avlastningsventilen og 1 ut til hver caliper?

GL syncro bakstillinga

her er den nemlig 2 inn og 2 ut (som virker mer logisk)

se bilder.. HELP..

020507_G.sized.jpg

020507_2.sized.jpg

hvordan skal jeg koble opp dette?

noen som har en rallye og gidder å sjekke om jeg misser ut noe vesentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det vel noe med ABS ja... takk ole..

men jeg har HELT blanke ark når det gjelder abs.. noe jeg ikke skal benytte

må vel flytte over deler jeg da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det ja at det er ABS på rally'n... husk at det ene røret som går bakover er tykkere enn "vanlig" bremserør om du har planer om å legge opp nytt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det ja at det er ABS på rally'n... husk at det ene røret som går bakover er tykkere enn "vanlig" bremserør om du har planer om å legge opp nytt

nå har ikke jeg planer om å bruke abs så da legger jeg vel opp 2 vanlig bremserør og bytter avlastningsventilen til den fra GL'n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette virkelig tilfelle? Får jeg ikke til å stemme...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg ble fortalt når jeg var på møller, samt innom mekonomen, at jeg ikke kunne bruke "standard" bremserør på Golf med ABS, da det bare var ett rør som gikk bakover, og dette var tykkere enn de "standard" rørene som selges i ferdigkappet, eller på rull...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg ble fortalt når jeg var på møller, samt innom mekonomen, at jeg ikke kunne bruke "standard" bremserør på Golf med ABS, da det bare var ett rør som gikk bakover, og dette var tykkere enn de "standard" rørene som selges i ferdigkappet, eller på rull...

Alle rørene på rallye kommer opp med samme dim som vanlig 4,75x0,7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja... ikkje veit i... va bare den informasjonen i fikk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg fant ut var at det t-stykket ikke finnes andre steder i Bergen enn originalt fra Møller:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.