#1 Skrevet Mai 2, 2007 Erhm... Blir det noe slikt iår? Eller har det vært og ingen fortalt det til meg....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Dem har ikke tid til og ta oss imot før i Juni en gang. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 Ååee, er i sladdehumør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 kan medlemmer i klubben stille opp med hvilken bil som helst eller er dette forbeholdt vag? har en porsche 924 som jeg gjerne ville prøvd der. kort akselavstand og rwd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 Porsche er jo veldig nærme vag da mener at Porsche eier en betydelig del av aksjene i vag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2007 hvem som eier hva vet jeg ikke med det er en audi motor som står i:) er liten motor, men sikkert arti med rwd på glattkjøringsbanen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2007 Var en 200sx (eller noe i den dur) som fikk kjøre (Les: børne) i 2004 så jeg på en film. Var ingen andre enn VAG som kjørte i 2006. Når i Juni kan vi få dette til da? - Vi skal nok klare og vente en mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...