#1 Skrevet Mai 3, 2007 Heisann Ja, her en dag klarte han altså stuntet med å kjøre over en fartshump med "litt" stor fart som han sa, som resulterte i hull i bunnpanna... Da lurer jeg bare på hvor mye en slik reparasjon kan koste sånn ca? Er det mange lapper som kan fly da? Det er en golf 99 mod highline tror jeg. Frode m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Dette er standard på 4er Golfer. Har bytta 2 stk på konebilen og har derfor alltid en bunnpanne liggende. De koster ca 1.500-2.000,- og tar vel 20-30 min å bytte + olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 Evt 500 + frakt fra Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 Det er ikke umulig å reparere den bunnpanna som er skadet heller. Jeg hadde en Golf 4 tdi som jeg fikk slått en stor stein oppi panna. Ble et hull på 2x4cm på den ene siden. Leverte den på et mekanisk verksted og fikk en som var dreven på sveising av aluminium til å ta jobben. Betalte 500 kr tror jeg. Ble helt 100%. Om dette er mulig i ditt tilfelle avhenger av hvor stor skaden er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 Det er ikke umulig å reparere den bunnpanna som er skadet heller. Jeg hadde en Golf 4 tdi som jeg fikk slått en stor stein oppi panna. Ble et hull på 2x4cm på den ene siden. Leverte den på et mekanisk verksted og fikk en som var dreven på sveising av aluminium til å ta jobben. Betalte 500 kr tror jeg. Ble helt 100%. Om dette er mulig i ditt tilfelle avhenger av hvor stor skaden er. Det som er tingen med å fikse bunnpanner av alu, er at det er noen av de som er i forskjellige legeringer som er veldig dårlige/vanskelige å sveise, så har du også problemet med at det kommer olje nedi sprekka, det som somregel er hovedproblemet, men det går som regel greit. En på jobb som har en S3, han har 2 bunnpanner som sikkert begge er sveist 3-4 ganger, "litt" lav... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2007 Bortsett fra 2 skruer inni cluchthuset er denne enkel å skifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...