#1 Skrevet Mai 3, 2007 Min er helt orginal, og jeg skal montere en S-line grill på, vil denne passe rett på eller, noen som har prøvd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Min er helt orginal, og jeg skal montere en S-line grill på, vil denne passe rett på eller, noen som har prøvd?? Gjør ihvertfall ikke det på A4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 Gjør ihvertfall ikke det på A4... Det gjør det, på B7... Både RS4 og S4 går om hverandre... På orginal A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 Ganske sikker på at på b7 så passer ikke vanlig grill mot s-line. Mens s-line , s4 og rs4 går omhverandre ??? Den org grillen går ikke så langt ned som de andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 Ganske sikker på at på b7 så passer ikke vanlig grill mot s-line. Mens s-line , s4 og rs4 går omhverandre ??? Den org grillen går ikke så langt ned som de andre. Riktig, tok litt feil... S-line, S4 og RS4 går om hverandre ja:) Men så tilbake til spørsmålet mitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...