Anbefalte innlegg

Min A6 2001 knirker som en låvedør når jeg vrir på rattet. Noen som har erfaring med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.... :-(

Hos meg løste det seg med å fylle leddet nede ved pedalene med spray-fett type Lithium-fett fra Biltema. Har gjort det 2 ganger.

Men er håpløst å feilsøke på hvor lyden kommer fra, jeg trodde den kom fra høyere opp enn der nede, men virker som den forplanter seg i hele stammen.

Har ikke tilfeldigvis bitte-litt slakke i rattet også, ca 0,5-1cm dødgang i rattet når du kjører? Jeg merker å ha litt når jeg ligger i marsjfart, at jeg kan bevege rattet inntil 1cm uten av bilen endrer retning. Har lest i div poster på forumet at det kan skyldes det nevnte leddet nede ved torpedoveggen/pedalene. Er visst byttet noen av de står det å lese, men reservedelen er hele rattstammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Skal sjekke opp dette.

Har også en irriterende knitrelyd fra klima anlegger eller en plass i midtkonsollen. Helt lik alltid. Møller påstår at det er den lille viften i klima kontrollen. Men lyden er der selv om bilen står stille og anlegget er slått av. Innspill ønskes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.