#1 Skrevet Mai 3, 2007 Min A6 2001 knirker som en låvedør når jeg vrir på rattet. Noen som har erfaring med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Ja.... :-( Hos meg løste det seg med å fylle leddet nede ved pedalene med spray-fett type Lithium-fett fra Biltema. Har gjort det 2 ganger. Men er håpløst å feilsøke på hvor lyden kommer fra, jeg trodde den kom fra høyere opp enn der nede, men virker som den forplanter seg i hele stammen. Har ikke tilfeldigvis bitte-litt slakke i rattet også, ca 0,5-1cm dødgang i rattet når du kjører? Jeg merker å ha litt når jeg ligger i marsjfart, at jeg kan bevege rattet inntil 1cm uten av bilen endrer retning. Har lest i div poster på forumet at det kan skyldes det nevnte leddet nede ved torpedoveggen/pedalene. Er visst byttet noen av de står det å lese, men reservedelen er hele rattstammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 Takker. Skal sjekke opp dette. Har også en irriterende knitrelyd fra klima anlegger eller en plass i midtkonsollen. Helt lik alltid. Møller påstår at det er den lille viften i klima kontrollen. Men lyden er der selv om bilen står stille og anlegget er slått av. Innspill ønskes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...