Anbefalte innlegg

Ser ut som jeg har kjørt med defekt klimaanlegg i hele vinter. Reima til kompressoren hadde røket og har kjørt i hele vinter med dette.

Nå har jeg byttet reim og strammet som den skal men får liksom ikke full efekt. Det virker som luften som kommer er "litt" kald men langt fra full efekt.

Noen som har erfaringer med dette? Noe jeg kan gjøre selv for å feilsøke?

Hører med til historien at jeg leverte bilen inn på service og sa at klima anlegget ikke virket. Fikk bilen igjen med meldig om at reima hadde røket(var litt flau da) og at de ikke hadde den på lager og derfor ikke kunne gjøre noe med det. 750kr feilsøking klima på regningen.

Når jeg stilte spørsmål om han tok 750kr for å se at reima var borte svarte han at de hadde gjort rent reimhjulene og sånt men dette var blank løgn. Det måtte jeg gjøre selv.

Gumpens Auto i Lyngdal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsmodell/type?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei skjekk stenge og åpne krana inn til varme registeret ditt. vanlig at speldet låser seg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6 2.5 tdi avant, quatro, 1999 mod.

Sjekke krana... Mulig å få et lite hint om hvor den står? Har aldri vært borte i sånne automatiske klima greier før.

Skrur jeg bare varmen helt opp og så helt ned og ser om den beveger seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har leitet men finner ikke denne stenge og åpne krana. Sitter den under dashbordet?

Johnny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.