Anbefalte innlegg

Nå holder jeg på med eksosen på Audien min. Det jeg lurer på er antallet lambdasonder på denne, samt plassering. Slik det ser ut under der nå er det ikke sonder i det hele tatt. Dessuten har de som skiftet på denne sist redusert ned til en katalysator i stedet for de to som er orginalt... Kan noen gi meg noen gode råd her?

Hva skjer om man ikke bruker sonder og reduserer til en ene katten???

Bilen er en 96 A6 2,6Q sedan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten lambdasonder vil bilen din kjøre med fetere blanding enn normal. Og da også bruke mer drivstoff.

Det er ikke nødvendigvis noe problem med kun 1 katalysator.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten lambdasonder vil bilen din kjøre med fetere blanding enn normal. Og da også bruke mer drivstoff.

Det er ikke nødvendigvis noe problem med kun 1 katalysator.

Mulig det ikke er noe problem, men da blir jo katten hengende under girkassen og havner på denne måten veldig lavt. Har du noen anbefalte katter da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det ikke er noe problem, men da blir jo katten hengende under girkassen og havner på denne måten veldig lavt. Har du noen anbefalte katter da?

skal du bytte mye på eksos fronten? headers nye???

jeg har sikla litt på supersprint sine

Får skikkelig rykninger i hoftepartiet når jeg ser på de: doggy : ,

mulg de ikke passer på din bil men verd et forsøk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg sveist sammen den gamle katten. Men dette er bare midlertidig, kommer til å lage ny eksos hele veien. 2,5" til kat og 3" etter... Bare vent å se...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.