#1 Skrevet Mai 3, 2007 Jeg merket i dag en ulyd som høres ut som det kommer fra høyre hjul, men det er vanskelig å si akkurat hvor den kommer fra.. Det høres ut som en dunkelyd som kommer fram når jeg slipper gassen eller har svakt pådrag, er litt redd det er forstilingen, men synes lyden er for jevn til dette. PD. merker også en svak vibrasjon i rattet når jeg kjører i 80-90. en ting til jeg akkurat kom på er at det høres ur som det sitter masse grus fast en plass på høyre framdekk.. høres ut som det klorer på asfalten Skal jekke opp bilen i morra og snurre litt på hjulet Noen som vet om det er vanskelig å bytte hjullager hvis det er det som er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Tipper det er yttre drivledd som er kaputt. Det gir kneppelyd ved belastning, spesielt i sving og kan kanskje minne om lyden av steiner i dekket. Se om du ser skade på mansjetten på drivleddet. er denne defekt er nok selve leddet defekt også. Hjullageret er presset og krever noe spesialverktøy for skift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 Haha.. The joke is on me! Fant ut hva det var når jeg skulle svinge og styre litt på hjulet. Det var bare et par hjulbolter som måtte etterstrammes.. hadde kanskje det litt travelt når jeg la om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 sånn kan det gå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...