#1 Skrevet Mai 3, 2007 hei alle sammen. har ett problem bilen tapper seg for strøm.dynamo lader som den skal,har testet alle sikrings kurser.men like ille.hmmmm blir litt oppgitt hehe.hadde problemer med alarm/sentrallås men den er fiksa.hvile spenninga om morgenen ligger på 12,3v skulle helst vært på 12,6-12,8 mest idielt.hadde vært deilig og sluppet unna feil søking hehe for det er jo så billig not.helt nytt batteri i bilen også 2 uker gammelt. noen andre som har hatt problemer med det samme tips tas imot med kjempe takk. hilsen morten: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Du har prøvd å sette på et amper-meter på batteriet, og tatt ut en og en sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 jepp prøvd amp meter og test lampe. har også tatt av minus polen fra batteriet,koblet glødelampe mellom minus på batteri til minus kablen og der er det utslag og det skal det ikke være hmmmmm kjipe greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 Husk å låse bilen og vente ca 30 min. før du måler. Dette for at alle styreenhetsfunksjoner skal gå i sleepmodus. Panserbryteren må du evt. lukke med skrutrekker e.l. Varselblinkbryteren i bilen mener jeg lyser etter låsing helt til alle systemer er i sleep, om de da går i sleepmodus. Før dette får du nok garantert utslag ved måling av utlading. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 hei fant ut at det er alarmen som kødder med meg. trykker jeg flere ganger på låsing etter hverandre så funker det hehe morsome greier .trykker jeg kun en gang så blinker trekanten hele tiden .så det er vistnok en liten føler som ikke er helt god. albjerk neste hehe takk for alle råd folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...