#26 Skrevet September 15, 2004 Vel ja, det er en ledning på den svarte kontakten og 2 på den røde som er buntet sammen til en. Fant litt mer om temaet her, men ikke så mye mer å bli klok av http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=372&highlight=slepering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 15, 2004 File bort!!!!! Når du har tatt av det gamle rattet, ser du at i enden av rattstangen er det slisset spor. Disse passer inn i rattet ditt. Rattet jeg monterte på min bil hadde for liten diameter i forhold til rattstammen...derfor måtte jeg file slissene på rattet. Derfor "file bort"!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 15, 2004 Om du ser på mitt ratt så har jeg ikke plugger slik som Christian har, samt at jeg ikke har den røde pluggen som låser sleperingen( ser ikke helt at det skulle gjøre noe dog) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 15, 2004 Skulle du dere komme til å bli sittende med rattet i fanget. Er det mulig å få litt hjelp da jeg skal til Oslo/Drammen neste helg (lør 25.) Dette er egentlig jæ.. enkelt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 15, 2004 Det hadde vært utrolig ok om du hadde gidda å vist meg litt da jeg egentlig har 10 tommeltotter når det gjelder slikt. Er myyye enklere å partisjonere Raid-sett og bytte hovedkort på pc-er samt router ip-nett.... En ide kunne jo vært at jeg tok noen ordentlige bilder av hvordan man gjør det så det var til hjelp for flere her. Sikkert ikke hverken den første eller siste som gjør dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 15, 2004 Huttiheiti, det er jo en million spor inni rattfestet. Den røde dingsen som viser på bildet mitt er bare en transportsikring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 15, 2004 Hmm, ser ut som om du har noe stikkende ut av din ring, en lang tapp eller noe sånt, stemmer det eller er det bare bildet som gir inntrykk av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 15, 2004 Jo, på senteret er det en bred svart plastikkting som stikker ca 2,5cm opp, lurer på om det er den som blir beskrevet i artikkelen at skal sages vekk slik at sleperingen blir en slett plate. og så skal den tilsvarende fra den "gamle" sleperingen limes på istedenfor, dette for vindusviskerfunksjonen. Men er ikke helt sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 22, 2004 Jeg og Preben skal gjøre et forsøk på å montere rattet mitt på lørdag, så får vi se hvordan det går. Skal uansett ta noen bilder så jeg får dokumentert det for ettertiden. Forøvrig, ser ut som om vi trenger noen torx-bits og noen større piper enn det jeg har tilgjengelig. Er det noen i Oslo-området som kan stille litt verktøy disponibelt en times tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 11, 2005 Hei Da har jeg rotet meg bort i dette også..... Noen som har fått det til? Mvh Leif har ikke lyst til å begynne på jobben uten litt betryggelse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 12, 2005 Jeg har ikke sett på det enda engang, er litt redd for det med airbagen, ingen som har kunnet si sikkert at det holder å koble fra batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 12, 2005 hei Ser at rephåndboken fra Haynes for audi 100 sier at det også må kobles fra styreenheten for modeller før -95. Modeller før -92 har styreenheten under midtkonsollen, mens modeller etter -92 har enheten innenfor hanskerommet. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 24, 2005 Jeg gjorde akkurat denne jobben. Rattet mitt kom fra en S6 så jeg slapp å file på sporene og slikt. På bilen min har jeg justerbart ratt, så da er ddet bare å skfte dekslene, rundt rattstammen. Måtte modifisere Den tappen på rattet som gjør at blinklyset slår seg av etter bruk. Ellers var det bolt-on:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 25, 2005 Jeg gjorde akkurat denne jobben. Rattet mitt kom fra en S6 så jeg slapp å file på sporene og slikt. På bilen min har jeg justerbart ratt, så da er ddet bare å skfte dekslene, rundt rattstammen. Måtte modifisere Den tappen på rattet som gjør at blinklyset slår seg av etter bruk. Ellers var det bolt-on:) Hva gjorde du ang. airbagen. Koblet du bare fra strømmen på batteriet, eller koblet du fra styreenheten også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 25, 2005 Tok bare av jording.Har ikke fått noen feilmeldinger etter montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 25, 2005 Tok bare av jording.Har ikke fått noen feilmeldinger etter montering. Den e`go! Da må jeg finne meg et ratt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...