Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noe spesielt jeg burdet tenke på når jeg fjerner ac systeme på rs2? Eller er det bare å demontere det.:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å fjerne. Jeg tok ut mitt igår. Vær forsiktig med mutteren som sitter under kjøleregisteret foran radiatoren. Vrir du hardt uten å holde igjen med noe kan du fort sprekke registeret. Her er det rimelig skjørt,så vær forsiktig.

Det kan virke som det sitter som sveist fast, men den kommer til slutt.

Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å blende alle slager også på tørke filteret som ligger under H. skjermen, er dyrt med nytt dersom du en gang skal bruke AC systemet igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller ta vekk hele beholderen under H.skjermen også med tilhørende slange. Sitter skrudd med to bolter i torpedoveggen. Plugg igjen hullet med en propp i riktig størrelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk så mye! Da er det bare å krysse fingre får at det går bra med min flaks......: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er noe spesielt jeg burdet tenke på når jeg fjerner ac systeme på rs2? Eller er det bare å demontere det.:P

Hvorfor skal du fjerne det? Bare lurer.....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du fjerne det? Bare lurer.....:)

Hadde tenkt å få tak i ny innsug så da blir der det litte plass! Så fjerner den like godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt å få tak i ny innsug så da blir der det litte plass! Så fjerner den like godt.

Ikke noe problem med AC og snudd innsug :) Fjerning av AC gjør jo bare at bilen taper seg i verdi samt at det er utrolig kjekt å ha på f.eks. banetreff der man må kjøre med vinduer og soltak lukket......

Du får ta deg en tur på Tiller. Her står det en Coupe og en 90 med snudde innsug og AC ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem med AC og snudd innsug :) Fjerning av AC gjør jo bare at bilen taper seg i verdi samt at det er utrolig kjekt å ha på f.eks. banetreff der man må kjøre med vinduer og soltak lukket......

Du får ta deg en tur på Tiller. Her står det en Coupe og en 90 med snudde innsug og AC ;)

Hei!

Jo du har rett i det. men ac radiatoren er ødelagt å har heller ikke så mye bruk får ac. Har tatt ut radiatoren å kobla ut pompa. så lar jeg bare resten være, hvis jeg skal sette det sammen igjen! Kunne tengt meg å sett på cupen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tengt meg å sett på cupen!

Ikke noe problem det. Bare å stikke innom en tur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.