#1 Skrevet Mai 3, 2007 Noen som vet hvor denne står i ein A4 avant 1997 model? Haster Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 unit? kommer ann på hvem av dem du mener.. unit sitter jo i rattet og i dashbordet.. eller er du ute etter sentralen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 er ute etter styreenhete. får opp masse feilkoder på den J234 heter den i skjemaene Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2007 Du gir egentlig for lite opplysninger til å si det sikkert. Men jeg vil tro den ligger foran girstanga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2007 audi a4 1997 mod 1,8t quattro AEB motor noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2007 Den ligger på tunellen foran gearstanga. Du må ut med midtkonsollen. Har byttet denne selv, så jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2007 audi a4 1997 mod1,8t quattro AEB motor noe mer? Ja, både "sales model" og girkassekode trenger jeg egentlig. Men som sagt: jeg tror den ligger foran girstanga. Jeg har riktignok aldri hatt opp midtkonsollen på en -97 modell (som jeg kan huske ihvertfall). Men på de fleste andre A4 jeg har vært borti ligger den iallefall der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2007 ut me alt det greiene IGEJN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2007 Det er da fort gjort ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2007 men satt det nettop inn igjen.. itte å ha hatt det ute hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2007 Du får telle til ti og si til deg selv: det gøy å skru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...