#1 Skrevet Mai 3, 2007 Hva er en enkel bremseoppgradering på type 85 ? (coupe Quattro) Har hørt snakk om skiver og calippere fra type 89 20v, Er dette bolt on? Evt andres erfaringer og hva dere har gjort Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Hva er en enkel bremseoppgradering på type 85 ? (coupe Quattro)Har hørt snakk om skiver og calippere fra type 89 20v, Er dette bolt on? Evt andres erfaringer og hva dere har gjort Ole Kristian På urq'en min passet S2 calippere på ved bruk av org ur skive... Måtte bare legge en tynn skive imellom calipper og navet for å få rett impress. Dette er en mulighet, ellers kan man bruke en skive fra en saab. Evt Golf G60 calipere og ur/s2/20v skiver. Mer å lese her:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15567&highlight=bremseoppgradering Ellers er jeg i kontakt med MBT i tyskland for å få laget holdere for å bruke både porsche big reds og 6-stemplede brembo calipere, venter på tilbakemeldinger på priser, etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 Takker for raskt svar, ble noe klokere av dette, men må se litt på dette når bilen er i hus, med boltavstanden på calippere og slik, bremsene bak er oppgradert med forskiver og S4 calipere, så forbremsen fortjener litt oppgradering den og.. Mvh Ole kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 På urq'en min passet S2 calippere på ved bruk av org ur skive... Måtte bare legge en tynn skive imellom calipper og navet for å få rett impress. Dette er en mulighet, ellers kan man bruke en skive fra en saab.Evt Golf G60 calipere og ur/s2/20v skiver. Mer å lese her:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15567&highlight=bremseoppgradering Ellers er jeg i kontakt med MBT i tyskland for å få laget holdere for å bruke både porsche big reds og 6-stemplede brembo calipere, venter på tilbakemeldinger på priser, etc. men coupe quattro type 85 er jo 4*108.... urquattro skiver passer vel ikke da? med tanke på boltsirkel.... eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 Stemmer, de vil ikke passe.. De har 5*112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2007 det beste er vel egentli å bygge om til urquattro/s2 hjuloppheng. da blir det lettere å få tak i bremser og fjørbein. lurer litt på tanken...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2007 Stemmer, de vil ikke passe.. De har 5*112 Joda! Bare å lime felgene på! Nei, der bruker man enten denne Saab skiven som er linket til over, evt kan 2.3 20V skiver passer, 276mm? Er begge 4x108... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...