Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken magnetventil som står på min 2004mod A4 1.8TQ 163hk? Er det N75C? Tenkte nemlig isåfall jeg skulle bytte til J-ventilen etter steg3 chipping hos BB-racing:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump:

 

Ingen som vet hvilken ventil som står i bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bumper denne, da jeg også lurer på dette.

Noen med familiealbumet som kan sjekke dette?

 

Noen som har satt en N75J i en b6? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B6 163hk har C-ventil ja.

 

Jeg har nettopp skifta ut min med en H-ventil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B6 163hk har C-ventil ja.

 

Jeg har nettopp skifta ut min med en H-ventil

 

Del gjerne dine erfaringer med den! :) Merket du mye forskjell?

Hvordan er ECU'en din? Er den original?

 

Er H'en "sterkere" enn J'en?

 

Kom du til den ovenfra eller hadde du bilen opp på bukk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del gjerne dine erfaringer med den! :) Merket du mye forskjell?

Hvordan er ECU'en din? Er den original?

 

Er H'en "sterkere" enn J'en?

 

Kom du til den ovenfra eller hadde du bilen opp på bukk?

 

Jeg har 207hk chip. Hadde endel pulsering på ladetrykket rundt 5-6000omd ved tung belastning

Nå er dette blitt litt bedre, men ikke helt borte.

 

Kom til den ovenfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vits i å bytte ut N75'en med (f.eks.) J-versjonen om man ikke har problemer med pulsering?

 

Vil bilen gå akkurat likt som før? Forandres ladetrykket noe?

 

...og hvorfor er det så lite info om dette på nettet? :) Er det rett og slett for det ikke er vits i (med mindre man har problemer med pulsering)?

 

Jeg har litt lyst å bytte min, men gidder ikke legge ut 700,- hvis det ikke har noen betydning. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet? :)

 

Jeg har hørt at man får ladetrykk over et større register med H-ventilen,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet? :)

 

Monterte J-ventilen på min bil i går.

Kan skrive under på at det er forskjell! Lader høyere, og holder koken lengere:)

På min var det skikkelig forskjell på rundt 3000-4000rpm.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.