#1 Skrevet Mai 3, 2007 Noen som vet hvilken magnetventil som står på min 2004mod A4 1.8TQ 163hk? Er det N75C? Tenkte nemlig isåfall jeg skulle bytte til J-ventilen etter steg3 chipping hos BB-racing:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Ingen som vet hvilken ventil som står i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2007 Jeg bumper denne, da jeg også lurer på dette. Noen med familiealbumet som kan sjekke dette? Noen som har satt en N75J i en b6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2007 B6 163hk har C-ventil ja. Jeg har nettopp skifta ut min med en H-ventil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2007 B6 163hk har C-ventil ja. Jeg har nettopp skifta ut min med en H-ventil Del gjerne dine erfaringer med den! Merket du mye forskjell? Hvordan er ECU'en din? Er den original? Er H'en "sterkere" enn J'en? Kom du til den ovenfra eller hadde du bilen opp på bukk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2007 Del gjerne dine erfaringer med den! Merket du mye forskjell?Hvordan er ECU'en din? Er den original? Er H'en "sterkere" enn J'en? Kom du til den ovenfra eller hadde du bilen opp på bukk? Jeg har 207hk chip. Hadde endel pulsering på ladetrykket rundt 5-6000omd ved tung belastning Nå er dette blitt litt bedre, men ikke helt borte. Kom til den ovenfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2007 Er det vits i å bytte ut N75'en med (f.eks.) J-versjonen om man ikke har problemer med pulsering? Vil bilen gå akkurat likt som før? Forandres ladetrykket noe? ...og hvorfor er det så lite info om dette på nettet? Er det rett og slett for det ikke er vits i (med mindre man har problemer med pulsering)? Jeg har litt lyst å bytte min, men gidder ikke legge ut 700,- hvis det ikke har noen betydning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2007 Ingen som vet? Jeg har hørt at man får ladetrykk over et større register med H-ventilen, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2007 Ingen som vet? Monterte J-ventilen på min bil i går. Kan skrive under på at det er forskjell! Lader høyere, og holder koken lengere:) På min var det skikkelig forskjell på rundt 3000-4000rpm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...