#1 Skrevet Mai 3, 2007 kjøpt nye bilsport, der står det om denne uren. personlig syntes jeg den er ganske rå men jeg er kansje litt innhabil når det når det gjelder denne typen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 akkurat de blanke platene i luftinntaka på panseret ville jeg droppa.. litt aritdig kombinasjon med audi 80 lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2007 Likte ikke lyktene! Edit: Ikke grillen heller! Sota baklykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 likte heller ikke lyktene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 Var temmelig grusomt med 80-lykter på, ellers andre detaljer og han kunne spart oss for. Sorte baklys hadde heller ikke vært feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2007 baklyktene er fra gammel ur/ coupe de tidlige modellene hadde ikke sorte baklykter. grillen er vel den typen som var orginalt på 84 modeller. og orginale 80 lykter. enig i at det var spesiellt, er litt "elsk eller hat" over det. syntes det var litt tøft jeg:) men ikke dermed sagt at jeg gjør det samme selv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2007 80 lykter på en ur så bare helt teit ut.......men men Svensker er Svensker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2007 80 lykter på en ur så bare helt teit ut.......men men Svensker er Svensker Billig da, hvis de skulle ryke...hehe : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2007 Men....gisp....under huven så det da greit ut... Syns lyktene fram så litt snålt ut ja....mistet liksom det "brede" inntrykket en bil med vanlige ur-lykter gir....Noen enige i den..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2007 Gotti felger eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2007 Gotti felger eller? Er det ikke Tramont? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 4, 2007 Støtter Tramont hjulforslaget her. Stiller meg i rekken av de som synes krom riller i panser/siden av fangeren og 80 lyktene ble rart. Burde heller gått for "US front" da med de bling hjula... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 4, 2007 Liker ikke fremlyktene, han kunne kosta på sota baklykter når han først var i gang, og likte ikke grillen, eller frem fangeren, likte heller ikke panseret egentlig. Så utseendemessig liker jeg den ikke, men heftig motorrom!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 4, 2007 Syns bare de lignet litt på Gotti G67 hjulene i farten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2007 hehe.. tydligvis ikke mange som er enige med meg her:) første inntrykket mitt var samme det og! jøss her var det gjort mye rart tenkte jeg! men etter å ha studert litt syntes jeg den var litt tøff jeg da! selv om han har brytet mange "retningslinjer" for hvordan en ur skal bygges. en ting som var fælt var intriøret!! Svær "tåreplate" i alu med masse instrumenter! litt vel mye rart der. og i tilleg brune org velur stoler.. passet heller ikke serlig bra inn motor var jo rå! med flere egne løsninger. ble målt til over 450 hjul hk på bare 1.2 bar og 5500rpm, over dette spant det vistnok... syntes dette hørtes voldsomt ut men.. men vi kan jo mene hva vi vil... det er jo at eieren er fornøyd som er viktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 4, 2007 Syntes den var helt rå jeg (minus lyktene). Likte motorrommet ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 4, 2007 grom bil, men fronten ble for "snill" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 4, 2007 Hadde den bare hatt den "vanlige" ur fronten med lykter med lakket innmat (lakket rundt reflektorene) og sotede baklykter har ikke jeg kommet til å lagt fingeren på noe: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...