#1 Skrevet Mai 3, 2007 Hei Har en Audi A3 2004 mod med klimaanlegg. Og i den forbindelse så lurte jeg på om det var noen her som visste hvordan man skrur av dualfunksjonen på anlegget? Har klart å gjøre det når jeg fikk bilen, men nå husker jeg ikke hvordan man fikk dette til Vil altså ha det slik at når jeg som fører stiller temperaturen som stilles den automatisk hos passasjer, og ikke at jeg først stiller hos føreren for deretter å stille på passasjersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2007 Var ikke klar over at det var mulig. Jeg klarte dette ved å trykke inn Auto når climakontrolleren min var deffekt og låst til ECON, men nå ettersom det er fiksa klarer jeg ikke det lenger. Hold meg oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 og da var dualfunksjonen plutselig slått av. Er ikke helt sikker på hva jeg har gjort da men i går når jeg skulle stille litt på temperaturen så stilte temperaturmåleren på passasjersiden seg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 Hei, Man slår på "dual" funksjonen ved å holde auto-knappen inne i 2-3 sekunder. Dette kan også gjøres på passasjer siden,men da er det passasjersiden som er "master" Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2007 regner med at dette er likt på A4 og.. skal jeg gjøre/prøve på min.. har savnet dette.. irriterende å skru begge opp/ned hele tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2007 Dette er likt på a3 og a4. Du holder inne auto knappen til pass.tempen justerer seg til fører tempen. For å deaktivere justerer du bare pass.tempen. På a6 holder det ikke med auto forøvrig, der må du inn på setup. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2007 Dette er likt på a3 og a4. Du holder inne auto knappen til pass.tempen justerer seg til fører tempen. For å deaktivere justerer du bare pass.tempen. På a6 holder det ikke med auto forøvrig, der må du inn på setup. hmmm... hva må du inn på? Har prøvd lenge å finne ut av hvordan jeg setter på dette på A6... Hvordan kommer jeg inn i setup? Dette er en -02... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2007 hmmm... hva må du inn på? Har prøvd lenge å finne ut av hvordan jeg setter på dette på A6... Hvordan kommer jeg inn i setup? Dette er en -02... Når jeg sier a6 mener jeg dagens a6. På din vil jeg tro det samme gjelder som for a3 og a4 fortsatt. Men kan ikke huske å ha prøvd da jeg ikke har vært så mye borti 02 a6. Juster de forskjellig og hold inne auto på fører til du blir blå. Skjer det ingenting ville jeg lest brukermanualen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2007 Når jeg sier a6 mener jeg dagens a6. På din vil jeg tro det samme gjelder som for a3 og a4 fortsatt. Men kan ikke huske å ha prøvd da jeg ikke har vært så mye borti 02 a6. Juster de forskjellig og hold inne auto på fører til du blir blå. Skjer det ingenting ville jeg lest brukermanualen. Jepp, jeg skal lese min tyske brukermanual... Det blir mer som Donald-lesing når jeg var 5, gikk mest på å se på bildene... Men da skjønner jeg mer, har ikke kommet over noe ang klima på "forrige" A6. Men det klimaanl. er jo litt annerledes også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...