Krengningsstabilisator bak på Audi A6 Quattro med sportsunderstell

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en A6 Quattro 97 eller nyere med sportsunderstell?

 

Jeg har nemlig bestilt en ny krengningstabilisator med varenr 4B0-511-409-F. Denne skulle være på 18mm mot 15 mm for std understell. Når jeg endelig fikk den så var den nye også 15mm, men Audi på Skøyen påstod at det var den riktige.

 

Er det noen som kan måle tykkelsen på på bakre krengningsstabilisator på en bil med sportsunderstell, slik at jeg kan gå hardt på Audi Skøyen med at den skulle ha vært 18mm.

 

 

På forhånd takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se bilde som skal vise forskjellen fra Audi World.

wheel21-pic5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, i følge "familiealbumet" så er delenummeret ditt riktig. "F" er til sportsunderstell og "E" er til standardunderstell. Tykkelsen på de respektive stagene fremkommer ikke.

 

Håper noen tar seg bryet og måler på sin egen bil og gir deg fasit svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar Paul.

 

Det som ytterligere bygger opp under min mistanke om at den delen jeg har fått er feilmerket (kun et klistremerke med delenr), er at gummiforingen også har forskjellig delenummer. Jeg bestilte et sett 4B0-511-327 og de har noen millimeter større hull (ca 17 mm) en stabilisatoren slik at det blir slark ved montering. Skulle vært helt tight...

 

Håper noen har mulighet til å måle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sjekke på min i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefint. Takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager men finner ikke skyvelære, klarer heller ikke å se om det er 15 eller 18 mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(fritt etter Kardemommeby)

 

Hadde vært så fint å få avklart dette før jeg tar nok en diskusjon med Audis delelager...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.