#1 Skrevet Mai 4, 2007 Hei, Hadde ute førersetet her en dag og koblet dermed fra ledningen til airbagen under setet. Koblet alt tilbake slik det skal men nå lyser Airbag lyset i dashbordet. Skulle kjøre Vag-com på den og få slettet feilkoden,men problemet er at jeg ikke får kontakt med Control modulen til Airbagen. Får opp: No response from controller. Har noen av dere noen ideer hva dette skyldes? er det dårlig kontakt i pluggen under setet,eller er det noe med Vag-comen? Håper noen kan ta seg tid til å hjelpe meg litt her:) Mvh Tommy Nilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 Har du startet bilen når du kjører vag-com?. Viss ikke prøv å start den, hadde noenlunde samme problem her når bare tenningen stod på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2007 Hei, Takk for svar, Ja har kjørt diagnose med motoren i gang,men får likevel ikke kontakt med airbag og abs controlleren. Fikk mail fra supporten hos Ross-tech,der de ber meg prøve å koble fra abs uniten fremme i maskinen og så se om jeg får kontakt med airbagen.Har ikke prøvd dette enda. Testet kabelen på A4`en min og der fikk jeg kontakt med alt. Skjønner ikke hva dette kan være: bh : Forslag mottas med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 Jeg leter etter svar vedr airbag i rattet (så jeg er langt fra expert), men EN ting har jeg merket meg.. De sier alltid at du må koble løs batteriet når du skal koble fra airbagen.. Kanskje forsøke å koble fra airbag og til igjen med batteriet frakoblet.. Ikke vet jeg, men endel "maskinvare" finner disse hiddenmaskinene kun ved total restart.. mao.. av m strøm FØR du "restarter" med airbag'en tilkoblet igjen.. (er HELT blank på dette, men kan LITT om hidden..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2007 Hei,Takk for svar, Ja har kjørt diagnose med motoren i gang,men får likevel ikke kontakt med airbag og abs controlleren. Fikk mail fra supporten hos Ross-tech,der de ber meg prøve å koble fra abs uniten fremme i maskinen og så se om jeg får kontakt med airbagen.Har ikke prøvd dette enda. Testet kabelen på A4`en min og der fikk jeg kontakt med alt. Skjønner ikke hva dette kan være: bh : Forslag mottas med takk:) Sjekka at alle sikringene er i orden? venstreside dash og på toppen av batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2007 Hei, Takk for tips i denne saken,men ingen av delene hjalp noe særlig. Satt i bilen i 2.5 time igår og prøvde. Til slutt kom jeg faktisk inn på airbag controlleren og fikk slettet feilkoden: rock : Men rett etterpå kom jeg meg ikke inn igjen..hehe. Merkelig dette her. Men men,feilkoden er slettet og livet er herlig:) Ha en god lørdagskveld alle sammen! Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...