Anbefalte innlegg

Mulig denne ligger feil. Men hvor kan jeg få kjøpt en 3" V båndsflens til å sveise fast i downpipe?

Trenger denne i helgen så det haster litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Vangbo du Øystein.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krb har i allefall dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonus har iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra. da skal jeg ringe. Trenger den sårt så jeg får begynt på downpipe.

Vangbo er uaktuelt. Der kostet den det hvite ut av øyet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes KRB var grusomt dyr på dette, men da i 3,5"!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes KRB var grusomt dyr på dette, men da i 3,5"!

Og hva var prisen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Ar Audi Racing v Frode Jørgensen kan hjelpe deg...tlfnr 97067329" har jo blitt skrevet mange ganger..........;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva var prisen ?
Mener jeg betalte 1950,- kr. for 2x 3,5" V-bandsflens og 1 stk. 3,5" V-bandsklemme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg betalte 1950,- kr. for 2x 3,5" V-bandsflens og 1 stk. 3,5" V-bandsklemme.

V-BAND SETT I RUSTFRITT STÅL VANGBO

Varenr. Beskrivelse Veil. pris eks. mva.

2 stk. rustfrie flenser med 1 stk. rustfri V-band klemme for 2” (50,8 mm) utv. rørdiameter Kr 1065,50

2 stk. rustfrie flenser med 1 stk. rustfri V-band klemmefor 2 1/4” ( 57,1 mm) utv. rørdiameter Kr 1065,50

2 stk. rustfrie flenser med 1 stk. rustfri V-band klemme for 2 1/2” (63,5 mm) utv. rørdiameter Kr 1065,00

2 stk. rustfrie flenser med 1 stk. rustfri V-band klemmefor 3” (76,2 mm) utv. rørdiameter Kr 1096,50

2 stk. rustfrie flenser med 1 stk. rustfri V-band klemmefor 3 1/2” (88,9 mm) utv. rørdiameter Kr 1297,50

2 stk. rustfrie flenser med 1 stk. rustfri V-band klemme for 4” (101,6 mm) utv. rørdiameter Kr 1380,50

Har selv handla fra vangbo, og er meget forndøgd med servicen der : ja :

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja. Flott. Får vel skjære hull i madrassen og bla opp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte to sett, pluss ei ekstra klemme (altså til sammen 4 flenser og 3 klemmer) i 3" rustfritt fra 034 Motorsport. Mener å huske det kom på ca 1250kr inkl mva og frakt. Så dersom man har tid til å vente noen dager ekstra så er det litt annen pris enn f.eks. Vangbo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster ca 35 dollar stykket i 3toms hos Atp-turbo, noe som er 1/3 del av vangbo sine priser...

Til prisen av Kr 1096,50 pluss moms for stykket kan man kjøpe endel av disse over there.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.