#1 Skrevet Mai 4, 2007 Fjærene er et Eiback Prokit 40mm Hva slags dempere bør jeg bruke?? Skal ikke koste det hvite ut av øya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 Fungerer greit med orginale dempere også for å begynne med. Har kjørt med Eibach 35mm jeg nå, selv om bilen virker enda lavere etter min mening. Har stått på i noen år nå, og har ikke hadd problemer med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2007 Skal bytte demperne også, bilen har gått 103K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2007 Okay. Hør på pris på gule koni hos Rodin da. Han har vel rabatt for oss iklubben. Hadde dette på en audi tidligere, og er knallfornøyd med de i allefall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2007 Da har bilen kommet nærmere bakken, ENDELIG Litt mørke bildeer men pytt-pytt Bilen har blitt litt lavere nå ettersom fjærene har satt seg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...