#1 Skrevet Mai 4, 2007 som i teksten hvem gjør dette i sandvika+-30 min avstand på en 1.8turbo AEB,evnt pris dette må gjøres asap............. Mvh forbanna mekaniker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 Hmmm....heter det Oslo sylinderservice eller Norsk sylinderservice tro. Husker ikke helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2007 Jeg bruker motorteknikk på Risløkka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2007 skjønner oss da.......motorteknikk har jeg hørt om men håpa på noen nærmere sandvika-ikke så lett å komme seg inn til oslo etter jobb,mye overtid for tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2007 Bråthen Bil i Københavngata kan du høre med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...