#1 Skrevet Mai 4, 2007 Har montert 3 stk, 5mm spacere på bilen: Dekk: 195.65.15" Skulle ha montert den fjerde spaceren, men har bare 3 av 5 bolter som er lange nok til å sette på siste spacer og dekk... De to resterende boltene er ikke lange nok, + at de får ikke nok inngrep. Spørsmålet er da: Hvordan vil det funke å kjøre med 3 spacere til i morgen da jeg skal kjøpe nye bolter? Vil det være skadelig? Håper på kjappe svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 La bilen stå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2007 Det skall gå greit å kjøre meg 3 spacere men kan du ikke kjøre med 4 hjulbolter i 2 av hjulene, skall gå greit en dag det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2007 ja, kan jo egentlig gå det, har lenge brukt en bil med 4av5 bolter. Kan jo også ta av spaceren på motsatt side forann så jeg bare har spacere bak. Hva tror folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2007 Hvorfor ikke bare droppe de 5mm spacerene så sant du ikke MÅ ha de til du får lange nok bolter? Men kan finfint kjøre med 4stk bolter i 2av hjulene også så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2007 Måå, ikke ha dem på, hehe. men problemet er at jeg ikke telte bolter før jeg satte på alle dekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...