#1 Skrevet Mai 4, 2007 Noen som vet hvem som er billige og bra på soting av bilruter i ålesund og omegn? PM eller post om dere vet noe nyttig:) Fikk prisoverslag på Diverse biler av Bilpleieren nå, og det var ikke særlig tilfredsillende, 4500-7000 kroner. Skremmende:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 Koster fra 4500,- stort sett med de flesta skal du ha gjort det hos firma.. bare ei bakrute kosta 1000+++ å sote så blir fort peng ut av det. Men han knallen på skodje går no ann å høre med, carmelon eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2007 I en tråd i fjor mener jeg det var en som hadde vært på Skodje og vært veldig fornøyd med jobben. Husker ikke hvem han var hos. Men utfra hva jeg har lest i det siste, virker ikke prisene du har fått så spesielt høye. På den annen side, siderutene er ikke så vanskelige på bilen din å legge selv. Biltema sin film er faktisk ikke helt gal å legge på, den har litt fleksibilitet. Men problemet er den bakre sideruten som er buet 2 veier, og bakruta da, hvis du ikke bare kjøper en rullgardin der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2007 Koster fra 4500,- stort sett med de flesta skal du ha gjort det hos firma.. bare ei bakrute kosta 1000+++ å sote så blir fort peng ut av det. Men han knallen på skodje går no ann å høre med, carmelon eller noe Har du en eventuell hjemmeside eller et telefonnr til han karen på skodje? Har hørt om han, men aldri om verkene hans eller noe sånn.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2007 I en tråd i fjor mener jeg det var en som hadde vært på Skodje og vært veldig fornøyd med jobben. Husker ikke hvem han var hos. Men utfra hva jeg har lest i det siste, virker ikke prisene du har fått så spesielt høye. På den annen side, siderutene er ikke så vanskelige på bilen din å legge selv. Biltema sin film er faktisk ikke helt gal å legge på, den har litt fleksibilitet. Men problemet er den bakre sideruten som er buet 2 veier, og bakruta da, hvis du ikke bare kjøper en rullgardin der. Men vi er en lokal klubb i brattvåg som prøver å få til kvantumsrabatter med flere biler i kombinasjon for arbedet, så vi har ikke tenkt til å gjøre det selv. Så hvis noen er intressert i å gjøre skikkelig arbeid til en billig penge, så er det bare å gi beskjed:) Mvh Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2007 Carmelon: Kontaktinformasjon Telefonnummer: 70 21 72 20 Telefaks: Ukjent Mobiltelefon: 47 87 95 17 Besøksadresse: Engesetdal 6260, Skodje Hjemmeside: Ukjent Epost: carmelon@dcpost.no Kontaktperson: Marcus Arndt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2007 Marcus er en dyktig mann! det va han som la carbon film på pansere mitt å neste uke skal ej sote vindua på biln min med han....han ligger langt under riis og bilpleiern i pris. vi i klubben får vel 12% rabatt med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2007 I en tråd i fjor mener jeg det var en som hadde vært på Skodje og vært veldig fornøyd med jobben. Husker ikke hvem han var hos. Denne tråden du mener? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=49575 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2007 Har sota sjølv to bila med Markus å kan annbefale han på d sterkast:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2007 Se først her og så her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2007 Marcus er en dyktig mann! det va han som la carbon film på pansere mitt å neste uke skal ej sote vindua på biln min med han....han ligger langt under riis og bilpleiern i pris.vi i klubben får vel 12% rabatt med han hva betalte du for å legge carbon film på panseret da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2007 hva betalte du for å legge carbon film på panseret da? det kommer ann på kor stort pansere er og ka film du skal ha...men fra 2000-2500 tror eg det ligger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...