Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hvordan eg kan komme meg inn i ventoen min uten nøkkel? helst uten å knuse noe.Smarte som eg er så ligger reservenøkkelen inni bilen fordi den må byttes, han eg kjøpte bilen av har bare laga ein ekstra nøkkel uten å tenke på att det er startsperre på bilen.: bh :

send gjerne ein pm sikkert ikke alle som har godt av å vite hvordan man kommer inn i biler uten nøkkel: rolleyes

takknemlig for hjelp

lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner du ingen biltyver? ;)

Ellers kan f.eks. Viking, Falck og NAF hjelpe deg. :)

Det du kan gjøre er å få deg et 3 måneders gratis abonnement hos Falck. Så hjelper de deg gratis. Etter 3 måneder melder du deg ut igjen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller skaffe det NAF medlemskapet alle burde ha uansett ;).

Om noe må knuses er vist etter sigende den lille ruta heeelt bak relativt billig på enkelte VW'er (ref: værste' tråden en eller annen gang :P).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk en kleshenger av typen tynn metaltråd... da får du opp det meste av gamle biler...... funka i allefall på Golf mk1,2,3 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar.:) eg får prøva meg litt frem å se

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå fant eg akurat ut att det ikke var muligt å låse bilen opp med stål tråd fra utsida. sentrallåspumpa sviver men låsen går ikke opp:confused: . sånn så det ser ut som for meg så må bilen låses opp med nøkkel fra utsida eller ett vindu må ofres. har redningsselskapa noen form for universalnøkkel? kansje dumt spørsmål men: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på at du ska kunne få låst den opp med streng.

Lirk litt rundt nedi der til du ser bevegelse i låsepinnen da er du på rett plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på at du ska kunne få låst den opp med streng.

Lirk litt rundt nedi der til du ser bevegelse i låsepinnen da er du på rett plass.

ja eg får låsepinnen opp men den låser seg igjen automatisk : bh :

døra åpner seg ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lur opp panseret og dra av + kabelen først ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok heller tatt dørlåsen enn ett vindu.

mener og huske at prisen for en dørlås ikke er så ille.

Måke inn en skrutrekker og vri om.

Var dette som var gjort i en golf 3 som jeg hadde. var bare og skifte låssylinderen.

men det beste er jo og få det til uten at det koster noe da..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette som var gjort i en golf 3 som jeg hadde. var bare og skifte låssylinderen.

det tipset var ikke dumt takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener vacumslangen for baklukelåsen ligger i hengslingen av luka inn mot bakruta. Kanskje du klarer å fiske frem vacumslangen slik at den hopper av inni luka, for så å blåse eller suge i slangen slik at låsene går opp.

Har gjort dette på en annen type VAG sedan bil iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du øydlegger ein låssylinder så får du veil ikkje taki ein ny sylinder som passer til den nøkkelen du har????

da må du vel skifte alle låsane + tenningslåsen. eller ha to sett nøkkler til bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når sylindern på mercedesn til folka mine gikk til heden, kunne vi få bestilt opp ny som passa til de gammle nøklene. Men var såpass mye dyrere at de fant ut at de kunne leve med 2 forskjellige nøkkler. Gammel bil er det også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener vacumslangen for baklukelåsen ligger i hengslingen av luka inn mot bakruta. Kanskje du klarer å fiske frem vacumslangen slik at den hopper av inni luka, for så å blåse eller suge i slangen slik at låsene går opp.

Har gjort dette på en annen type VAG sedan bil iallefall.

då har eg fiska ut vakumslangen klipt den i 2 å når eg blåser i den ene enden så går låsene opp men dørene er forsatt like låst :confused: :confused:

har og ødlagt ein dørlås uten hell.

vis ikke dette den mest innbrudsikkre bilen så vett ikke eg.

det går ganske enkelt ikke ann å komme inn i bilen uten å ødelegge noe.

eg har låst nøkler inn i biler før men, eg har aldri hatt problemer med å komme meg inn før nå. så det ser ut som eg må knuse ei rute. det har eg lite lyst til

04052007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke blåse i den andre enden av slangen så du får opp bagasjelokket da, og kanskje få vippa ned baksetet gjennom bagasjerommet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke blåse i den andre enden av slangen så du får opp bagasjelokket da, og kanskje få vippa ned baksetet gjennom bagasjerommet?

har prøvd det og med både kompressor og vakumpumpe uten resultat desverre

men takk for tipset alikavel:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått åpnet bilen måtte bruke drill å borre ut låsen, men siden reservenøkkelen er uten startsperre chip så bare starter bilen og stopper med ein gang.

er det noen måte å koble ut startsperra på?? slik att eg får kjørt bilen til verkstedet på tirsdag skal skifte registerreim da å få kodet å lagt 2 nye nøkkler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.