#1 Skrevet Mai 4, 2007 Jeg sliter med et løpsk blinklysrelé på A4'en om dagen. Varsel på FIS om defekt lampe for blinklys høyre fremme, samt at relé'et går raskt. Pæren er OK og jeg antar derfor at det er relé'et eller dårlig kontakt. Hvor er relé'et plassert? Noen som har opplevd det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 Releet og varselblinkbryteren er en og samme del. Har jo skjedd før at dette/denne har klikka i vinkel, men litt pussig at det kun går utover et lys/pære. 100% sikker på at pæra er hel? Pæreholderen i orden osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 Er ofte dårlig kontakt i pæresokkelen ute på pæra, har jeg å erfart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 Det er mye feil på pære-holderen/sokkelen på disse bilene. Her en dag fikk jeg feil på blinklys, medfølgende rask blinking. Jeg tok ut holderen, tok ut pæren, satt i samme pære igjen og satt inn holderen igjen og da var alt ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 Jeg kan bekrefte at det må ha vært dårlig kontakt. Jeg hadde lyskaster ute (For 2. gang) og gikk over kontaktene. Nå ser det ut som at feilen er utbedret. Det er dog et paradoks, at jeg på min A6 fra 1996 aldri har hatt noen elektriske problemer, men at de står i kø på min A4 fra 2002. (Selv om det sannsynligvis er flere elektriske kretser på A4). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...