#1 Skrevet Mai 4, 2007 Jeg har bestemt meg for og valse hjulbuene mine, noen som kunne tenke seg og hjelpe til med dette som har valse??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 http://www.valsespesialisten.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2007 http://www.valsespesialisten.no/ har brukt de før men kunne tenkt meg og prøvd noen andre kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2007 dårlig erfaring med han ? del gjerne ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2007 nei veldig positiv bare faktisk! men tenkte mest om det var noen privatpersoner som hadde litt peil så jeg kanskje sparte noen kroner:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2007 Noen der ute som vet om noen som valser privat i østfold? Synes 750 pr bue ble litt mye for den gamle bilen min Send gjerne på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2007 sett på kjempe store hjul og slipp bilen kjapt og hemningsløst ned på bakken igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2007 Hør med Runar Jensen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2007 Hør med Runar Jensen. hvor i verden bor han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2007 Han holder til på Skedsmo. Evt så har Tor-Olav Salvesen valse. holder til utenfor Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2007 er Runar i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2007 Det er han. søk på navnet hans. så finner du han som trådstarter med feks Polohistorik tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg og en kompis har ikke god erfaring med valsespesialisten !!! bare sier ifra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg og en kompis har ikke god erfaring med valsespesialisten !!! bare sier ifra ! Utdyp gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...