#1 Skrevet Mai 4, 2007 Noen i Møller gruppen her som kan gi meg fargekoden på grønnfargen til Iroc, og den orange til Tiguan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 Koster på meg å svare, selv om jeg ikke jobber i Møller-konsernet, men bare veit;): Iroc er lakka L96N Viperngrün metallic, som var en farge som var tilgjengelig på de første årgangene av Einser-Rocco. Fargen på terrengbilen aner jeg derimot ingenting om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2007 Har sjekka litt, og det er delvis rett det som du sier. Iroc er lakka i Vipern green, men ikke L96N, men en fornyet farge som heter LR6T. Den nye fargen er laget på basis av den gamle, men med mere effekt. Lurer på om fargen på Tiguan kan være den gode gamle Inka gelb? Takk for svar anyway. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2007 Har sjekka litt, og det er delvis rett det som du sier.Iroc er lakka i Vipern green, men ikke L96N, men en fornyet farge som heter LR6T. Den nye fargen er laget på basis av den gamle, men med mere effekt. Lurer på om fargen på Tiguan kan være den gode gamle Inka gelb? Takk for svar anyway. Oha. Da er det ikke uten grunn at Iroc virka friskere i fargen enn de gamle Golfene jeg hittil har sett (selv om det skal sies at disse er preget av tidens tann). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...