#1 Skrevet Juli 28, 2004 Hva mener folket? Det er sommer (lettkledte damer) og sol. Skal vi samles for litt cruising til feks Ingjerstrand (mye damer der?) og grillings etterpå? (PS: Dette med damer er etter oppfordring fra Mattis) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2004 Gutter ass! Men hørte jeg snakk om mat!? Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2004 Hoho Tenkte du i forbindelse med tirsdagstreffet, Håkon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2004 jeg har ikke internettså ring meg når det skjer..... jeg er med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2004 rykter om mye damer.kan ta med dama!! eller hva mener du lupo????? he he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2004 Foreslår vi enes om hvor og hvordan på tirsdagtreffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2004 Høres ut som vi har en plan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2004 Dette frister... Men maten frister mest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...