#26 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg så sant så sant!! Er på kontoret som oftest mellom 07-07:30. Et spm. var nyinnkjøpet ditt st.vogn eller vare? Skulle hatt bagasje trekk (roll) men må sikkert lage en selv. Tenkte å mekke litt idag etter jobben. nu har jeg fikset meg signatur:) så da ser du ka jeg har kjøpt meg.. men det var nok en sånn annen bil jah. en svart tøffing:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 26, 2004 hyggelig å møtes på audi fikk nu vite noen priser.. les denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=9991 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Beddari Hei er dere mange som kjører til mo i morgen? Jeg er hjemme på Sortland i Vesterålen nå og kjører i morgen nedover med trekkvogna for å møte gullet mitt på Mo. Tror vi tar 5 ferga fra Lødingen. Jeg tenkte at jeg skulle ta en dagstur på lørdagen, eller holder jeg ikke kontroll over resten av gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...