#1 Skrevet Mai 5, 2007 Endelig fått hjula mine 235-35-19 Sportec Alu. The price to pay for good look? Hehe... her har den akurat blitt sleppt ned av løftebukken, ikke helt falt ned enda: Nice? Må nok senke den litt mere, og få på noen spacere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2007 Snasne felger det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2007 NICE:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2007 Pent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2007 Er det noen her som har like felger på B6? lurer på hvor mange mm jeg bør space ut.. lurer på 10mm.. eller Evt 15mm og valse ut skjermene litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2007 Pent... ja..du likte dem ja.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2007 Tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2007 Ble meget pent dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2007 Ja, passet utrolig bra på den bilen. Fin bil forresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2007 bilen er jo standard utseende.. må få gjort noe med den utover og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2007 Nå ble jeg misunnelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2007 takker for gode komentarer.. liker disse hjula rimelig godt selv... selv om jeg kunne tenkt meg 20" nå ;D hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 6, 2007 Så sinnsykt niiiice;) jeg vet ihvertfall hvordan felger jeg skal ha på slik bil den gangen jeg kjøper meg igjen sånn audi... er det lov å spørre om pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 6, 2007 heh.. kan si at butikk pris er rundt 30K for disse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2007 Du må lakke helt ned..... He he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2007 Blir ny frontfanger, bakfanger, kanalskjørt, S4 lister på den..så ingen av delene som står der nå blir værende... derfor gidder jeg ikke betale for å lakke dem heller.. heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...