#1 Skrevet Mai 5, 2007 Jeg skal kanskje handle bil i molde, men p.g.a. overføringer/lån og ditt og datt, må jeg vite hvor Bud Fræna og Hustad Sparebank avd. Bud ligger hen. Ligger den ikke i Molde har jeg jo et lite problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2007 Ligg i Elnesvågen. Blir nokre mil frå Molde ja... Edit: Var faktisk litt kortare enn eg trudde http://kart.gulesider.no/kart/map.c?startId=a_10000009477&lnw=&imgt2=MAP&h=&lne=&stopId=c_Z0GZD60S&imgt=MAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2007 https://www.terra.as/servlet/side?section=40751600000 Bud Fræna og Hustad Sparebanks egne sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2007 Ehhhh... BFH Sparebank avd Bud ligger i Bud...såklart!!! ca 4 mil utenfor Molde. Men banken har en avdeling i Elnesvågen, som ligger ca 2,5 mil fra Molde. Kontoret BFH har i Molde er kun en info/låne avdeling. Bør ikke være noe problem å handle bil selv om banken ligger i Bud....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2007 Men jeg må vise kvittering på at jeg har betalt, å skal få bekreftelse på at pant blir slettet. Eller er det en annen lur måte å gjøre det på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2007 Men jeg må vise kvittering på at jeg har betalt, å skal få bekreftelse på at pant blir slettet. Eller er det en annen lur måte å gjøre det på? Skal du handle bil, så får du ta "prøvekjøringen" ut til Elnesvågen da. Tur/retur reise tar ca 1 time....inkl tiden du bruker i banken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2007 Ordner seg via FAX, ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...