#1 Skrevet Mai 5, 2007 Skal inn i ny leilihet nu, og dæffør tænkt å kvitt mæ me nåkka teng. Grundig tv 28" e nån år gammel, men funka gulle godt. Bud? Dvd spiller sony dvp-ns33 1 år gammel. 500 Pc: hovedkort:asus a8v deluxe cpu: amd athlon 64 3000+ minne: 2gb skjermkort: nvidia geforce 6200 hd: western digital 80gb, 200gb og en på 320gb. e også en fujitsu siemens flatskjerm, den e elendi.. bud på dettan? sku ha blidd kvitt d fortast muli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2007 kunne tenkt meg den flatskjermen ! hvor mye skal du ha for den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 2 lappa for pc`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 har egentli mæst løst å bli kvitt dettan samla.. iværtfall pcen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2007 2 lappa for pc`en kunne tenkt mæ 3.. mykkje go maskin dær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2007 to bad, da jeg bare har behov for skjermen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2007 har da fortsatt et stk pc å kvitt mæ me.. bli førr mykkje å drass på under fløttinga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2007 jeg er fremdeles interessert i bare skjermen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2007 skjermen ska du få førr 200..? må bli kvitt rote mitt nu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2007 kan jeg komme innom i morgen å se/kjøpe den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2007 æ tar ailt mot en kasse pils hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...