#1 Skrevet Juli 28, 2004 Litt problemer med de nye felgene, tar i bakskjerma og i kalypterne foran... Forslag mottaes med takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2004 Dreie av felgene bak og sette på spacere forran???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2004 Bak må du nok valse seriøst og forran kan du sannsynligvis bytte kaliptere, det siste måtte også Tore for å få de på. Golf GTI kaliptere skal det f.eks. gå greit med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2004 Har ikke lyst å gjøre noe med bakskjermene, men det hadde nok blitt ganske kult å se på. Står nå med 175/60-13, skal sette på 175/50-13... Det burde hjelpe litt i hvertfall... Hvis jeg må dreie av felgene bak, hvor kan man få gjort det? Fått henta 5 og 10 mm spacere, evt slipe litt bort fra calypteren.. Dette må da gå... " Det umulige tar bare litt lenger tid " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Litt problemer med de nye felgene, tar i bakskjerma og i kalypterne foran... Forslag mottaes med takk... Det letteste hadde jo helt klart vært å selge felgene til meg til spot-pris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Dag Sverre Skytterholm Det letteste hadde jo helt klart vært å selge felgene til meg til spot-pris;) Haha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Haha... What did I say wrong?? Men seriøst, fete felger på fet bil! Gå ned så mye du kan i dekkdimensjon og håp på at bilen er stiv..du skal vel bare ha den som jålebil og ikke bane-racer?!..Kunne tenkt meg noe slike felger ja, men 13" blir vel litt lite på en 2`er-rocco.. Lykke til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...