#26 Skrevet Mai 15, 2007 Ja der var litt meninger her men skvettlapper blir revet av i løpet av helgen og lyktene blir kanskje lakkert innvendig sorte samt blinkglasset blir demontert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 16, 2007 Larzon Innovation heter de felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 16, 2007 Ja det heter de. Arnfinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 16, 2007 Syns det ble rå-bra jeg!! Enig med deg i valg av grill også, men jeg er kanskje litt "sær" jeg da og ville beholdt det orange glasset i frontlyktene, men fortsatt lakkert resten sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 16, 2007 Jøss detta var en feit bil Høres bra ut med sota lykter og hvit blink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 16, 2007 Syntes det var kjempe pent jeg, og spesielt grillen.. blank svart er penere en crhom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 18, 2007 Ps disse felgen får du til halv pris hos Dekkspectrum i Trondheim....Pure wheels tar blodpris for dem. ( Ps Purewheel betaler 5000 inn for 4 felger...og selger dem ut for 27500.... ) Jeg betalte langt under halvparten hos Dekkspectrum med frakt til Østlandet.. Se på min side for å se bilder av disse felgene i sølv med Chrome kant. Eksakt pris kan fås på Pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 19, 2007 Kan ikke si annet enn : FEIT bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 19, 2007 Synes det ble kongebra jeg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 20, 2007 Det er noe lignende dei felgene eg vil ha på min. Hvor mye måtte du ca ut med? Grom vogn!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 20, 2007 Helt topp dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 23, 2007 Satte på 20" felger i dag på min A4 ville legge ut bilder for å høre hva dere mener om sort på sort????? Arnfinn Syns felgene passet som et skudd på bilen jg;) ble nydelig: rock : : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 24, 2007 Ja dette ble veldig pent, og er helt etter min smak hvertfall! Skikkelig tøft: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 24, 2007 Virkelig pent :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 24, 2007 Pen pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 4, 2007 Men ett lite problem så lav som den er subber det litt ser jeg, Har noen tips dreie av felgen eller hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 5, 2007 Smalere dekk hjelper arnfinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 21, 2007 Da er felgene på finn for salg så kmontakt meg ved interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 22, 2007 En link hadde vært fint! Ved søk på finn etter 5x112 og 20 dukker dem ikke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 22, 2007 Nei så det la de inn så sent i går kveld at de ikke har kommet enda status står avventer kontroll. Finn kode:10436497 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 22, 2007 muligt å få ca pris på pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 19, 2007 Kan jo få kjøpt disse nye hos Pure Wheels for 6.200,- i 8.5x20" i svart/chrom gull/ chrom. (5.900,- sølv/chrom /sølv/sølv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...