#1 Skrevet Mai 5, 2007 Noen som veit no billige lakkerings steder i follo området? Eller noen som vil ta en svartejobb? Og pris på en hellakkering hos et skikkelig verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2007 Fått prisanntydning på 15-18000,- på S6'n min. Uten kvitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2007 d har jeg fått på passaten min å, men med kvittering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 24-25 med kvitt.... Så her er nok store variasjoner alt etter hvem/hvor!! F.eks fikk jeg takst hos VAG på en Polo 6N for noen år siden pga herverk. 22 000,- for hel-lakk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 okey. Men er det med alt forarbeidet også eller bare lakkering?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2007 Prisen jeg fikk på 15-18 var inkl. alt. dvs demontering av fangere/lister og lys. retting av noen "shopping" bulker og da grunnarbeidet++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2007 okey. sånn ca 20 lapper og oppover da. Takk for hjelpen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2007 men ingen som har noen anbefalinger? noen bra lakkerere i oslo akerhus området.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...